Český televizní trh se rozrostl o další hudební televizi. Českému Óčku tak přibyla nová konkurence. Kanálu Music Box bylo Slovensko malé a stejně jako Galaxie Sport chce oslovit diváky svým hudebním programem na obou stranách řeky Moravy.
Music Box jako první začala nabízet kabelová společnost UPC ve svých hlavních sítích.
Na včerejší tiskové konferenci zástupci televizní společnosti a UPC seznámili veřejnost s programovou nabídkou hudebního kanálu. Narozdíl od jiných televizí, skladbu vysílání stanice mohou diváci ovlivňovat prostřednictvím SMS zpráv a telefonátů.
Zakladatel stanice Marcel Děkanovský tvrdí, že tato koncepce řeší věčné rozepře diváků o kvalitě hudební skladby televizních kanálů. „Music Box nehraje špatnou hudbu, hraje tu, kterou chce většina,“ uvedl. Music Box bude tedy kanálem, který de facto bude hrát nejvíce písniček „na vaše přání“. Kromě ovlivňování repertoáru kanálu si mohou diváci prostřednictvím televize také posílat vzkazy. Od 16 do 22 hodin běží ve spodní části obrazovky lišta se vzkazy, které lidé zasílají prostřednictvím placených SMS zpráv. „V krátké době by mělo být možné komunikovat s Music Boxem i prostřednictvím internetu“, dodal Děkanovský.
Přítomné publikum zástupci obou provozovatelů seznámili rovněž s technickým vybavením televize. Kanál funguje čistě na digitální bázi a to umožňuje interaktivnost vysílání. Provozování Music Boxu tak podle něj vyžaduje jen několik pracovníků, speciální software a techniku.
Hlavním zdrojem financování kanálu je reklama. Nejdůležitější cílovou skupinou Music Boxu jsou mladí lidé, od čehož se odvíjí i skladba inzerentů na kanálu. Na Slovensku jsou to podle Děkanovského firmy jako Coca Cola či Kenvelo.
Slovensko-český televizní kanál Music Box vysílá nonstop. V Česku nyní majitelé jednají o vstupu do dalších sítí, především menších poskytovatelů kabelových televizí. S druhým největším provozovatelem kabelové televize po UPC, firmou Karneval, se Music Box dříve nedohodl. Děkanovský ale nevyloučil, že se opětovně pokusí se zástupci Karnevalu sejít a dohodnout se.