Český magazín Moje Země uvádí novou podobu, od čtvrtka 10. února se bude snažit titul zasáhnout mladší cílovou skupinu.
Dvouměsíčník Moje Země vychází 10. února vůbec poprvé v novém formátu a s vylepšeným obsahem. Změny má podle vydavatelského domu Sanoma Media Praha vyjádřit slogan „Poznávejte malou zemi s velkým srdcem!„. Cílem změn je zasáhnout mladší cílovou skupinu hledající „informace o České republice a zajímaá se o pozoruhodnosti země„. O změny se stará tým českého vydání magazínu National Geographic, který vydává právě Sanoma Media Praha.
SOUVISEJÍCÍ: Nový web mediálního domu Sanoma
„Jednotnější obsah a kvalita fotografií by si měly najít své věrné a poznáníchtivé čtenáře. První číslo proměněného časopisu vychází v nákladu 45 000 a bude prezentováno na veletrhu Holiday World,“ doplňuje marketingová manažerka časopisu Veronika Němcová v tiskové zprávě.
PSALI JSME: National Geographic Česko slaví 100 čísel
Českou minulost i současnost mapuje český magazín Moje země na sto stranách každý sudý měsíc. Jedno vydání je v prodeji za cenu 49 Kč, pro předplatitele platí cena 39 Kč.