Praktické tipy a návody sloužící ke zlepšení domova jsou stěžejním obsahem nové přílohy, která vychází jako součást deníku Mladá fronta DNES.
Součástí deníku Mladá fronta DNES se od 23. března stává barevný magazín DOMA DNES. Každou středu doplní stávající portfolio vkládaných magazínů titul nabízející tipy a návody, jak vylepšit svůj domov: „Chceme čtenáře inspirovat a poradit jim v oblasti architektury, designu, zahrad, péče o domácí zvířata. To vše s akcentem na praktickou využitelnost a přístupy šetrné k životnímu prostředí,“ řekla Monika Binarová, vedoucí redaktorka magazínu DOMA DNES.
S novinkou se setkáme rovněž na vybraných výstavách a veletrzích, v jejichž rámci bude vybudována expozice „Obývací pokoj DOMA DNES„. Koncept a kampaň vznikly infuse, vše završuje motto: „S námi vám bude DOMA lépe„. Každí druhé číslo DOMA DNES bude vycházet v celkem pěti regionálních mutacích, jednat se tak má podle skupiny Mafra o první magazín, který bude regionálně mutován. Nový titul Mladé fronty DNES, jenž pochází z vydavatelství Mafra, bude podpořen kampaní. Ta poběží na TV Nova a TV Prima, uslyší ji i posluchači celoplošných a regionálních rádií, portálu iDnes.cz nebo v místě prodeje.
„Kromě uvedeného jsme připravili redakčně programovou spolupráci s pořadem rádia Impuls „Rada pro dnešní den“. Každou středu tak představíme posluchačům rádia praktické rady v oblasti bydlení, zahrady a hobby, které budou reflektovat aktuální téma magazínu DOMA DNES. V rámci podlinkových aktivit využijeme product placement v oblíbeném pořadu TV Prima „Jak se staví sen?“ a připravujeme spolupráci i s novým formátem týkajícím se bydlení a designu, který by měla Prima představit v květnu,“ uvedl Aleš Pýcha, marketingový ředitel mediální skupiny Mafra, a dodává: „Na duben a květen navíc chystáme víkendovou road show po velkých městech, ve kterých magazín DOMA DNES představíme veřejnosti a zároveň nabídneme předplatné nového magazínu se speciální prémií„.