Po čtyřech letech změní stanice Classic FM zvukovou grafiku, změnu doplní nová kampaň charakterizovaná sloganem „Složeno (z) klasiky„.
„V denním i nočním programu se objeví nové znělky stanice, které vycházejí z motivu z Verdiho opery Nabucco, s nímž je stanice Classic FM neodmyslitelně spjata již od doby svého vzniku v roce 1994,“ uvedla programová ředitelka stanice Martina Klausová. „Nyní se tento motiv objevuje v novém hudebním zpracování, které stylově i žánrově odpovídá formátu vysílané hudby,“ dodává Klausová. Další novinkou je zvýšení procento filmové hudby, ta doplní stávající nabídku jazzu, swingu a muzikálů.
Z ARCHIVU: Classic FM uvedl nový web i Želízka v ohni
Classic FM přichází navíc s novou kampaní postavenou na sloganu „Složeno (z) klasiky„. Kromě vysílání stanice se objeví na vizuálech v novinách, časopisech, na internetu. Chybět nebude ani na lavičkách v Praze či v televizi. „Cílem kampaně je oživit naše vysílání a dokázat, že klasická hudba, na níž se Classic FM převážně zaměřuje, není jen pro zasvěcené odborníky, ale pro posluchače všech věkových a zájmových kategorií,“ doplňuje Martina Klausová.