Měsíčník Dům & zahrada se představuje 11. dubna s novým logem, designem i obsahem.
Od květnového čísla se nejčtenější časopis o bydlení změní. Vydavatelství Sanoma Media upravuje podobu měsíčníku Dům & zahrada, jenž má dle aktuální MediaProjektu, průzkum čtenosti, 88 tisíc čtenářů. „Cílová skupina časopisu, do které patří především majitelé a budoucí majitelé rodinných domů, je stále náročnější na vzhled nejen domů a jejich zařízení, ale i na tvář časopisu, který čtou,“ objasňuje šéfredaktor titulu Petr Zavadil důvod proměny časopisu a doplňuje: „Chceme být i nadále nejčtenější a nejzajímavější časopis o rodinných domech. A nově chceme být i nejkrásnější.“
VÍCE ZE SANOMA MEDIA: Titul Moje Země mění design
Nové logo charakterizuje vydavatelství jako „graficky čisté a elegantní„. Změnou ale neprojde jenom design měsíčníku Dům & zahrada. Titul se více soustředí na design a interiér, přičemž neomezuje ostatní témata jako architektura, stavba, vybavení nebo provoz domu a zahrady. Časopis vydává společnost HomeDeco SMP, a. s., která je součástí mediálního domu Sanoma Media Praha. Internetovou prezentaci hledejte na www.dumazahrada.cz.
SOUVISEJÍCÍ: Nový web mediálního domu Sanoma