UDÁLOST TÝDNE – Televize Public sice v průběhu středy definitivně ukončila vysílání, někteří její tvůrci přesto věří, že se ještě podaří program obnovit. Možná by přece jen mělo dojít k proklamovanému spojení s novým televizním projektem. Myslí si to alespoň producent dětského pořadu Public TV Václav Upír Krejčí.
Nový televizní projekt? Možná v srpnu nebo září
Vedení televize Public oficiální cestou nijak nekomunikovalo možnost, že by mělo dojít ke spojení s novým televizním projektem. Výkonná ředitelka provozující společnosti Renata Pešková pouze v posledním měsíci několikrát zmínila tuto možnost. Jenže v době ukončení vysílání se o spojení už příliš nemluví.
Jeden z externích tvůrců Public TV Václav Upír Krejčí, který připravoval dětský pořad UP Paráda na svém webu uvádí, že televize má prý silného partnera, který by měl pomoci nový projekt rozjet. „Servisní organizace nás ujišťuje, že se vlastně nic moc nestalo, že mají silného partnera a zase se vše vrátí do stejných kolejí, ale ta televize se bude jmenovat jinak. Tak uvidíme prý už v srpnu. Držme si tedy palce,” napsal Krejčí na webu upir.eu.
Zkreslené představy o sledovanosti
Zároveň dodal, že výroba dětského pořadu pro Public TV ho stála dva miliony korun. Na oplátku on získal reklamní čas na této televizi, který ale nedokázal zobchodovat. O sledovanosti měl ale zkreslenou představu. Uvádí totiž, že jeden díl vidělo až 800 tisíc diváků. To by odpovídalo poměrně vysokému podílu na publiku. Reálná sledovanost Public TV byla podle peoplemetrů mnohem nižší a zřídkakdy dosahovala jedno procento podílu na divácích, nemluvě o ratingu, který se počítá ze všech diváků v České republice.
Upír Krejčí zároveň vyslovil lítost nad tím, že si nikdo nevšiml úspěchu jeho pořadu. „Nikdo si nevšiml, že drtíme všechny vyráběné pořady pro děti na ostatních televizích… ale všichni jste si všimli jen, že už nevysíláme, to je smutné. Čekal jsem, že mě osloví třeba vedení ČT dětské redakce, ale to si budu muset počkat až… někam odejde,“ dodal dlouholetý herec, tvůrce a komik Václav Upír Krejčí.
BLOG K TÉMATU: Úchylný televizní upír dětem
Hymna pořadu UP Paráda
Já bych příliš nesázel na oživení, protož i v OR jsou vedeni jako „v likvidaci“. S touto televizí se spojili pouze ti, kteří chtěli vydělávat, nikoliv přivést sebou sponzory. To nemohlo dlouho vydržet, zvláště když do vysílání nepřinesli nic nového. Dělalo jim potíže dodržovat „programové“ sliby, a publicistice nic nového nedali. Jakmile bez ohlášení vypínali vysílače, pak se dalo soudit na špatný amatérismus (neurážím-li tím amatéry), resp. ignorantství šlehnuté diletantismem. Ani nemohu napsat ŠKODA, protože nikomu nechybí.
Upír to zabil!
:-D
UP TRAPÁRNA to vypadalo jako když tam byli moderátoři zhulený dělali z dětí blbce , chybí mi akorát cyklotoulky a regiony 17-18 to je asi tak jediný co v Public dávali ( jinak samý teleshoping reklama ) více mi chybí Z1