Nová image kampaň Rock Radií

rockovyradio

Rock Radia realizují další image outdoor kampaň v Plzni a Českých Budějovicích. Cílem je významně posílit znalost značky v regionech, kde Rock Radia vysílají.

Minulý týden spustila Rock Radia novou image outdoor kampaň, v Plzni a Českých Budějovicích chce síť rockových stanic posílit znalost značky. Hlavní média budou billboardy a lavičky v západočeské, resp. jihočeské metropoli.

Z ARCHIVU: Kampaň Rock Rádií s „kosočtvercem“ je v pořádku i podle RPR

Rock Radia s aktuální kampaní volně navazují na předchozí komunikační kampaně „Rock je slušná muzika„. Grafický styl vsází opět na jednoduchost. Aktuální kampaň kombinuje přeškrtnutý piktogram pro radioaktivitu a titulek „Lepší je bejt ROCKRADIOaktivní„.

DOPORUČUJEME: Rock Radio naděluje nová webrádia

Vizuály ke kampani realizovala Rock Radia rovněž ve spolupráci se studiem TWDC Prague, exekuce byla řešena in-house. Informoval nás o tom programový ředitel Rock Rádií Petr Sznapka.

rockovyradio_radioaktiv

Jednoduchý grafický styl se stal pro Rock Radia typickým, aktuální kampaň používá symbol pro radioaktivitu.

Autor článku:

Komentáře (2)

    1. Jose

      Zatím ještě stále není na netu stream RADIA ČAS ROCK, takže jsem ho zatím nemohl slyšet… Nic méně, dle toho, jaké informace o něm jdou a co kde o něm, kdo, na internetu napsal. Myslím si, že už dnes lze celkem bezpečně říci, že strčí do kapsy i HEY i ROCK RADIA. Nevím, zda si vyšlápne i na ROCK ZONE, či na SKY ROCK nebo snad i na OLDIES RADIO, či ROCK MAX nebo GAMA RADIO nebo snad i na BEAT. Zda bude mít třeba i na ty první tři, to opravdu nevím, dokud ho doopravdy neuslyším, na vlastní uši a neposoudím si jejich vysílání, sám. Ale na ty poslední dvě, odzadu tedy HEY a ROCK RADIA. Na to prostě mají v pohodě, už nyní, jen podle komentářů… http://web.telecom.cz/emerson/ ROCK RADIA jsou sice rockovým rádiem, hrají tam rockovou hudbu, ale jinak je to něco strašného… Strčí je do kapsy i česká, pouze netová rocková radia.

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: