Rock Radia realizují další image outdoor kampaň v Plzni a Českých Budějovicích. Cílem je významně posílit znalost značky v regionech, kde Rock Radia vysílají.
Minulý týden spustila Rock Radia novou image outdoor kampaň, v Plzni a Českých Budějovicích chce síť rockových stanic posílit znalost značky. Hlavní média budou billboardy a lavičky v západočeské, resp. jihočeské metropoli.
Z ARCHIVU: Kampaň Rock Rádií s „kosočtvercem“ je v pořádku i podle RPR
Rock Radia s aktuální kampaní volně navazují na předchozí komunikační kampaně „Rock je slušná muzika„. Grafický styl vsází opět na jednoduchost. Aktuální kampaň kombinuje přeškrtnutý piktogram pro radioaktivitu a titulek „Lepší je bejt ROCKRADIOaktivní„.
DOPORUČUJEME: Rock Radio naděluje nová webrádia
Vizuály ke kampani realizovala Rock Radia rovněž ve spolupráci se studiem TWDC Prague, exekuce byla řešena in-house. Informoval nás o tom programový ředitel Rock Rádií Petr Sznapka.
Ještě blbější slogan, než jsme doufali…
Zatím ještě stále není na netu stream RADIA ČAS ROCK, takže jsem ho zatím nemohl slyšet… Nic méně, dle toho, jaké informace o něm jdou a co kde o něm, kdo, na internetu napsal. Myslím si, že už dnes lze celkem bezpečně říci, že strčí do kapsy i HEY i ROCK RADIA. Nevím, zda si vyšlápne i na ROCK ZONE, či na SKY ROCK nebo snad i na OLDIES RADIO, či ROCK MAX nebo GAMA RADIO nebo snad i na BEAT. Zda bude mít třeba i na ty první tři, to opravdu nevím, dokud ho doopravdy neuslyším, na vlastní uši a neposoudím si jejich vysílání, sám. Ale na ty poslední dvě, odzadu tedy HEY a ROCK RADIA. Na to prostě mají v pohodě, už nyní, jen podle komentářů… http://web.telecom.cz/emerson/ ROCK RADIA jsou sice rockovým rádiem, hrají tam rockovou hudbu, ale jinak je to něco strašného… Strčí je do kapsy i česká, pouze netová rocková radia.