Vydavatelství Mladá fronta prožívá poměrně rušné období, aktuálně představuje hned několik nových projektů časopisů, o nichž vás dnes podrobněji zpravíme. Známý dětský titul Sluníčko je uveden nově pro tablety Apple iPad. Nově bude Mladá fronta vydávat klientský čtvrtletník Vital magazín a Česká dermatovenerologie. V těchto dnech slaví web Živě.cz a ekonomický deník E15 vyšel už jeden tisíckrát.
Sluníčko je nově v Apple iPad
Dětský časopis Sluníčko, který vydává společnost Mladá fronta, je nově k přečtení také v tabletech Apple iPad, aktuální nabídka titulů v portfoliu projektů pro tablety se rozšiřuje na šest. „Sluníčko pro Apple iPad však není digitální kopií papírové verze časopisu, ale přináší dětem nové multimediální a interaktivní zábavné úkoly a hry a také videa. V ukázkovém čísle zdarma děti naleznou dvě pohádky,“ napsala Mladá fronta v oficiálním vyjádření.
K TÉMATU: Měsíčník Lidé a Země má novou titulku a grafiku
Sluníčko pro Apple iPad využívá dotekového displeje iPadu. Děti tak mohou plnit úkoly a hned zjistit, zda odpovídají správně. Zcela novou kategorií jsou hry pro děti, jako například skládačka nebo pexeso. Sluníčko pro Apple iPad nabízí také animované pohádky. V aktuálním ukázkovém čísle naleznou uživatelé dvě pohádky od firmy Urania.cz.
NENECHTE SI UJÍT: Mladá fronta rozšiřuje elektronické tituly
V prosinci 2010 uvedlo vydavatelství počítačový časopis Computer, následoval lifestylový časopis pro muže ForMen, měsíčník o jídle F.O.O.D., artové DIGIfoto a o prázdninách cestovatelský měsíčník Lidé a Země. Příslušné aplikace jsou zdarma a také zdarma nabízejí ukázkové číslo. Další čísla je možné zakoupit za 1,59 €. Cena Sluníčka je 0,79 €, tedy necelých 20 Kč.
Nový titul pro zákazníky lékaren
Divize Klientské tituly vydavatelského domu Mladá fronta bude od listopadu 2011 vydávat pro klienta Pharmacy Development, který provozuje síť Lékáren Vital, čtvrtletník Vital magazín. „Magazín je určen především pro zákazníky a klienty Lékáren Vital. Cílovou skupinou jsou muži a ženy všech věkových kategorií zajímající se o zdravý životní styl a sledující vývoj a směr v oblasti péče o tělo,“ uvádí Pavlína Míčová, PR Manager vydavatelství Mladá fronta.
SOUVISEJÍCÍ: Sedmička bude v trafikách, za 7 Kč
Obsah magazínu vytvářejí redaktoři ve spolupráci s odborníky, kteří srozumitelnou formou představují čtenářům cíleně pečujícím o své zdraví, různé zdravotní problémy. V magazínu se navrhuje řešení těchto problémů a klade se důraz na jejich prevenci. Každé vydání je mimo jiné zaměřeno na aktuální sezonní informace propojené s tématem zdraví, krásy a životního stylu. Ve Vital magazínu jsou také zařazeny rozhovory s populárními osobnostmi, kvízy a křížovky o ceny. První číslo Vital magazínu vyjde 29. listopadu 2011 v nákladu 40 000 ks.
Deník Mladá fronta E15 vyjde začátkem listopadu s pořadovým číslem 1 000.
Česká dermatovenerologie rozšiřuje odborné tituly
Vydavatelství Mladá fronta vydává v divizi Medical Services a ve spolupráci s Českou akademií dermatovenerologie nový časopis Česká dermatovenerologie a rozšiřuje tak portfolio svých odborných zdravotnických titulů. Periodikum bude vycházet čtyřikrát ročně a v říjnu 2011 vychází první číslo s tématem Psoriáza. „Časopis je velmi kvalitní jak po obsahové, tak po grafické a obrazové stránce,“ slibuje Mladá fronta.
Z ARCHIVU: E15 možná míří do dalších regionů, končí však MF Plus
„Vydavatelství Mladá fronta se rozhodlo vydávat Českou dermatovenerologii po analýze trhu s odborně zaměřenými periodiky. Časopis je věnován léčbě kožních a pohlavních nemocí. Jeho ambicí je vyplnit mezeru na trhu dermatologických informací o přehledové články věnované výhradně terapii z mnoha pohledů tak, aby byly užitečné jak pro začínající dermatovenerology, tak pro dermatology specialisty, ale i odborníky jiných oborů, praktické lékaře a pediatry,“ přibližuje novinku Mladá fronta.
SEKCE TISK: Týdeník Sedmička projde další výraznou změnou
Česká dermatovenerologie má pravidelné rubriky zaměřené na postgraduální i kontinuální vzdělávání, novinky v léčbě, obrazové kazuistiky a klade důraz na interdisciplinární přesah. Předsedkyní redakční rady je prof. Jana Hercogová, CSc., redakci vede MUDr. Michaela Lízlerová a PhDr. Edita Vitoušová. Česká dermatovenerologie má 66 stran a náklad je 2000 kusů. Cena časopisu je 125 Kč.
E15 nově v Olomouci, Živě.cz slaví 15 let
V pátek 4. listopadu 2011 vyjde ekonomický deník Mladá fronta E15 s pořadovým číslem 1 000, vychází tedy od roku 2007 a letos vstoupí do pátého roku existence. Jubilejní vydání bude mít speciální titulní stranu a rozšířený počet stran. Navíc vyjde ve zvýšeném nákladu 70 000 výtisků. Vybraných 2000 VIP klientů obdrží do poštovní schránky narozeninový balíček deníku Mladá fronta E15 a aktuálního vydání lifestylového magazínu ZEN. Jubilejní vydání bude podpořeno bannerovou kampaní v rámci online titulů vydavatelství Mladá fronta. Od začátku října 2011 deník Mladá fronta E15 také rozšířil distribuční místa bezplatné stojanové distribuce o město Olomouc. Deník Mladá fronta E15 je tak v pracovní dny dodáván do budov významných finančních institucí, státních podniků, byznyscenter a velkých firem v Praze, Brně, Ostravě a nově v Olomouci. Deník Mladá fronta E15 je možno také zakoupit za 10 Kč na více než 1 500 prodejních místech celé ČR.
K TÉMATU: Deník E15 dostání v automatech
Web Živě.cz z vydavatelství Mladá fronta a divize Online slaví 15. výročí od svého prvního spuštění. Poprvé byl web oficiálně spuštěn společně se startem veletrhu Invex 1996, tedy v úterý 22. října 1996. Jednalo se tehdy o zpravodajství z Invexu, které bylo umístěno na adrese Cpress.cz/invex. Dne 15. prosince 1996 byl web obsahově upraven a s novým designem spuštěn jako živé IT zpravodajství z redakce Computeru, nově na adrese Žive.cpress.cz. V současnosti vydavatelství provozuje 25 webů s návštěvností okolo dvou milionů lidí měsíčně.