Český rozhlas si v letošním roce vysloužil ocenění v anketě Dobrá značka roku 2012, kterou vyhlašuje vydavatel tuzemské mutace magazínu Reader’s Digest. Veřejnoprávní rozhlas zvítězil před rádiem Impuls a Frekvencí 1 a stal se nejdůvěryhodnější značkou v oblasti médií již pošesté. Redakci RadioTV o tom informoval ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů Českého rozhlasu Jakub Čížek.
Čtenáři Readers Digest již po dvanácté hlasovali pro nejlepší značky v průzkumu „Dobrá značka roku 2012“. Na slavnostním vyhlášení v pražském Obecním domě převzal prestižní ocenění za Český rozhlas ředitel ČRo Regina a koordinátor regionálního vysílání Dr. Josef Havel. “Ocenění patří nejen všem zaměstnancům, ale také téměř dvěma milionům posluchačů, kteří si denně naladí některou ze stanic Českého rozhlasu,“ řekl při přebírání ceny Havel.