Novým ředitelem národního prodeje rozhlasového mediazastupitelství Media Marketing Services, patřícího do skupiny Media Bohemia, byl jmenován Ing. Karel Friml, MBA. V nové funkci bude přímo odpovídat obchodnímu řediteli a partnerovi Media Bohemia Karlu Vágnerovi.
V souvislosti se změnami ve struktuře společnosti Media Marketing Services, které souvisí s novou obchodní strategii, přechází dosavadní obchodní ředitel národního prodeje Mgr. Zdeněk Kůs do role new business director, kde se bude intenzivně věnovat novým obchodním příležitostem a vztahům s klíčovými zákazníky.
Karel Friml nastoupil do Media Marketing Services rovnou z vysoké školy v roce 2008. Nejprve působil na pozici manažera speciálních operací a následně manažera pro klíčové zákazníky. V poslední době měl na starost část agenturního businessu, rozvíjení vztahů s klienty, hledání nových příležitostí na zahraničních trzích, či rozvíjení spolupráce s dalšími mediatypy. Zároveň je aktivní na akademické půdě, od roku 2010 přednáší masovou a mediální komunikaci na Vysoké škole ekonomie a managementu a dále pak i na poli neziskových organizací v Institutu manažerského výzkumu, kde je od roku 2009 předsedou představenstva.
Media Bohemia ovládá rádiové mediazastupitelství Media Marketing Services s podílem necelých 40% trhu. Skupina vlastní 29 regionálních a lokálních rádií, jejichž celková týdenní poslechovost dosahuje téměř 3,1 milionu posluchačů. Skupina dále vlastní internetové mediazastupitelství Impression Media, on line vydavatelství Limemedia, které vydává i odborný web o médiích RadioTV.cz, a zážitkovou společnost Allegria.
Společnost která zasvinila český fm tuner od roku 2004 zlikvidovala hodně kvalitních rádií
Vážně si myslíte, že by se vám česká rádia poslouchala líp, kdyby tu tato společnost nebyla? :-)
Z určitého úhlu pohledu souhlasím s Janem.
Za příklad vezmu naše jihočeské stanice. Radio Faktor – Dřív taky hrálo spoustu hovadin, ale než se z něj stalo Shitradio Traktor, přišel mi playlist pestřejší a v určitých aspektech lepší – prostě Faktoráčtější. Co máme teď? Ještě bezpohlavnější a užší playlist, a po legendárních pořadech jako techouseový ClubMachine, live přenos z areálu Budvaru – Budvar Factory Party pod palcem DJs Groove Dana A Milana Bílka, nebo Budvar Factory Party, se slehla zem.
Stejně je to s Kiss Jižní Čechy – daleko víc mi seděl jeho pop/rockový formát a pořad s Richardem Krajčem, kde představoval indie kapely, byl super. Pak se z Kissu postupem času vyvinula hrůza, jakou je teď – hraje z 90% ty nejpodřadnější italodance příšernosti, zbytek tvoří kombinace „Hiphop“ a „RnB“ „Intepretů“ typu Pitbull, Rihanna a ani nevím kdo další… Kiss prostě hraje příšernosti, které poslouchají možná tak v Itálii, Polsku a… Bohužel i široká masa lidí v Česku :-( Když už hrají tanečně, proč sakra nehrajou muziku třeba jako můžeme slýchat v pořadu Wavesound na Radiu Wave, nebo pořádný DnBčko jako hraje britská Noise Monster????
O přeměně slavného Elodradia na Blatník, nebo Radia Gold na naprosto zbytečnou rádobyrockovou stanici, už radši ani nemluvím…
Otázkou ovšem zůstává, jestli by se v případě jejich nepřevzetí společností MMS vyvinuli věci k lepšímu… Ale na druhé straně, když Praha může mít několik opravdu kvalitních soukromých radií, proč nemůžeme mít taková radia i jinde???
To je spíš otázka české „knedlíkovitosti a zelnatosti“, jak trefně řekl James Cole ve filmu Česká rapublika…
Myslím, že jste si nepřímo odpověděl v předposledním odstavci. Je otázkou, jak by se věci vyvinuly, pokud by se vámi jmenovaná rádia zařadila do jiné sitě. Osobně si nemyslím, že by se formáty těchto rádií nějak zásadně odlišovaly od nynějšího stavu. Trh prochází přirozeným vývojem a formátování na základě hloubkových průzkumů trhu je jen důsledkem tohoto vývoje. Chápu, že tu vždycky bude nostalgie po vysílání z let devadesátých, ale dnes má náročnější posluchač díky internetu daleko víc možností než měl před 10-15 lety.
Obávám se, že tak jednoduché, jak to píšete to rozhodně není. Sice si myslím, že Media Bohemia nebo Lagardere nebo Radio Investmets toho zase tolik nezničili neboť šlo v 90% o bezvýznamné vesnické kočkopsy, kterých není žádná škoda, naopak je velice dobře, že zmizely v propadlišti dějin. Na druhou stranu bylo zničeno i pár stanic, kterých škoda je. Např. takové Karolíny v Plzni. Když by platila tato věta, cituji : ,,Trh prochází přirozeným vývojem a formátování na základě hloubkových průzkumů trhu je jen důsledkem tohoto vývoje“ Ó jak by to bylo krásné, ale ona buhužel není vůbec platná. Tedy buď jsou ty hloubkové průzkumy do dnešního dne falšovány a modifikovány, dle potřeb kohosi. Nebo jsou prostě jen dělány neuvěřitelně blbě a idiotsky. Čili buď cílený záměr nebo blbost. Možná obé dohromady. Nic méně. Tedy se 15 let tvrdilo, jak by se tu neuživala rocková rádia, byla záměrně likvidována, nedávala se jim úmyslně reklama atd. Protože nějací soudruzi z hloubkových průzkumů, či někdo takový, prohlásil, že je to passé a že se to neužíví. Pak se to prolomilo. A najednou je tu 9 opakuji slovy DEVĚT rockových rádií a jak pane vydělávají a lidé je chtějí. Takže jak mi tohle vysvětlíte ? Hloubkovým průzkumem ? Hovno. Falšováním hloubkového průzkumu a 15 let demagogie… Opakuji slovy PATNÁCT LET těm tupejm smradum trvalo, nežli přišli na to, co věděl každej blbej Venca z jakési dolní/horní… No, ale situace není lepší. Prošel rock. Ale neřekl bych, že třeba prošel FOLK. Na území ČR jsou dnes 4, opakuji čtyři folkové stanice. Přitom v pohodě to vidím osobně na deset. Rock a folk na tom byly vždy v této zemi tak nastejno. Další problém je techno. Do dnesšního dnes zde nepůsobí žádná taková stanice. Minimálně jedna by se uživila určitě. V běžných civilizovaných zemí se živí tak 1-5 jazzových stanic. U nás též není žádná. To snad chcete říci, že to hloubkový průzkum dělá dobře, když jsou takovéto výsledky ? Já bych chtěl vidět ty prachy, co jim utekly díky tomu, že tu 15 let kašlali na rock. A chtěl bych vidět ty prachy, co jim utíkají dál. Ti co dělají ty průzkumy by to měli doplatit ze svého, to by se nám výsledky pěkně změnily…
Ovšem souhlasím s Vámi zcela v tom závěru. Dnes máme chytré televize, máme chytré mobily, pc a noťasy jsou na netu. A v podstatě, když žvaní kraviny, tak zdrhají peníze jim a je to jejich problém, lidi jsou v pohodě, ti je mají u zadku, jako je tam měli vždycky, prostě si pustí to svoje z internetu. To dnes opravdu naprosto v pohodě jde.
4 folkové stanice – Country rádio , Samson , rádio R proč rádio R není na netu ?? , Sázava , a Častečně slovenské rádio Lumen ale jen ve vyhrazených časech po 16-17,30 , ut 16-17,30 a 1x do měsíce ut 22-23h , v době internetu není si problém nainstalovat např tapin rádio a poslouchat si každý to svoje rádio kdekoliv i bez FM Fm přijímače slouží pouze k přehrávání rádií přes fm tranmiter modulátory
Mně nejde o žádnou nostalgii, jenom o věčný kolotoč – radia hrají hudbu, kterou chtějí posluchači slyšet, a posluchači většinou chtějí slyšet to, co jim hrají radia, neboli co je nutí poslouchat na každém rohu, protože je to přece „velkej megahit z hitparády“, nebo něco, co je „hezký český“. Mě se jedná spíš o to, proč tu není víc mediálních skupin, které budou mít, třeba jako vlastníci Radia 1 nebo Expresradia, koule na to, aby pouštěli lidem něco jinýho, než Pája Cejnar nebo Jirka Pomeje???
Jasně, já taky poslouchám ČRo Radio Wave – ale jenom doma, kde můžu poslouchat přes kabelovku nebo vysokorychlostní internet. O poslechu na mobilu si můžu z důvodu zakonzervovanosti vedení ČRo a „rychlosti“ „internetu“ od mobilních operátorů nechat zdát.
K čemu je tedy u nás RRTV, když je FM pásmo zahlceno s.ačkoidními humusy a pár světlých vyjímek je jenom v Praze?