Rebrandované rádio Bonton spustilo na začátku července road show propojenou se soutěží o hlavní cenu, kterou je osobní automobil Škoda Citigo. Mimochodem, tento vůz se stal vítězem ankety Internetové auto roku pořádané portálem Autoweb.cz. Cílem velkého letního konceptu „Za hrneček auto!“ je budování a navázání vztahu se stávajícími i novými posluchači. Novinka naváže na červnovou reklamní kampaň, ta zahrnovala jak tiskoviny, tak i outdoor.
Tým rádia Bonton vyráží během léta mezi posluchače s novou road show spojenou s velkou letní soutěží „Za hrneček auto!„. Letní koncept navazuje na červnovou kampaň v outdooru a printech. Projekt bude probíhat celé léto, skupina Lagardère jej spouští už na začátku července. Jednotlivé akce se odehrají zejména ve středních Čechách a v Praze.
Jak bude letní koncept probíhat? Promotým vyrazí na klíčová místa ve vybraných městech, dopraví se zde autem s výrazným logem rádia Bonton a z amplionu bude znít živé vysílání. Moderátoři příchozím posluchačům rozdají speciální hrnečky s unikátním kódem. Označení představují originální losy, které majitele opravňují k účasti v soutěži Rádia Bonton.
GLOSA: Poprock se zastavil – Rádio Bonton hraje česky a rozdává dárky
Hrnečky však budou moci získat šťastlivci i přímo ve vysílání, zúčastní-li se některé ze soutěží. Úkolem soutěžících je pozorně sledovat vysílání rádia Bonton, současně musí být pozorní. Rádio Bonton denně vybere jednoho výherce dílčí ceny. Ve finále se usměje štěstí na jednoho z posluchačů, získá automobil Škoda Citigo. „Cílem akce je budování a udržování vztahu s novými i stávajícími posluchači rádia Bonton,“ uvedla skupina Lagardère k novému projektu.
„Rádio Bonton v létě zahrne posluchače hromadami dárků. K tomuto účelu jsme připravili tisíce originálních bontoňáckých hrnků, které bude rádio distribuovat v rámci roadshow i vysílání. Každý hrnek označený unikátním kódem dává svému vlastníkovi šanci na výhru spousty krásných cen, včetně té hlavní – osobního automobilu,“ říká k soutěži Pavel Renčín, marketingový ředitel společnosti Lagardère Active.
Tato rozhlasova tragedia moze spustit akukolvek kampan, budu mat malo posluchacov, aj im to prajem :) Sorry moderatori, skor som to myslel na majitela. To, co urobili v aprili v ramci rebrandingu, to je neodpustitelne.