Televize Šlágr je první hudební stanicí tohoto druhu na českém trhu. Kombinuje hudební program s prvky telenákupu a product placementu, tedy povoleného umístění reklamních produktů ve vysílání. Tato stanice se profiluje jako „československá lidová televize“ a funguje díky zázemí společnosti Česká muzika, která je třetím největším vydavatelstvím CD a DVD v České republice s vlastním nahrávacím audio a video studiem. Šlágr TV můžete sledovat volně na satelitu, v nabídkách většiny kabelových operátorů a celorepublikově i na běžnou anténu.
ZÁKLADNÍ INFO
Typ programu: Teleshopping (muzika), základní
Jazyk programu: Český
Adresa: Zahradní 173/2, Plzeň
URL: http://www.slagr.tv
E-mail: info@slagrtv.cz
Živé vysílání: http://www.slagrtv.cz/zive-vysilani/
Facebook: nemá oficiální profil
Provozovatel: ŠLÁGR TV, spol. s r.o.
Platnost licence od: 17. 07. 2012
Platnost licence do: 17. 07. 2024
Licence: http://www.rrtv.cz/cz/files/lic/2716709.pdf
TOP 5 – Články
Teleshopingová reinkarnace TV Public se jmenuje STIL
Když po dlouhé smrtelné křeči v červnu letošního roku definitivně zemřel projekt TV Public, snad nikdo nevěřil, že se opravdu podaří na troskách této televizní stanice postavit nějaký nový televizní kanál. Nicméně stalo se evidentně několik zázraků a na scéně se objevila televize STIL, za kterou stojí bývalý programový šéf TV Public Petr Pohl.
Televize Public odešla z trhu. Končí další nešťastná etapa
Jen něco přes dva měsíce vydržely plány televize Public na spojení s novým projektem. Po ukončení terestrického vysílání oznámilo vedení stanice i definitivní ukončení provozu tohoto rozporuplného kanálu. Přitom ještě v březnu ředitelka Publicu Renata Pešková v rozhovoru pro RadioTV tvrdila, že z provozního hlediska je vše v pořádku. Kde se tedy stala chyba?
TV Public ukazuje jak nepsat tiskovou zprávu
Jako z noční můry pracovníka PR vypadá komunikace Televize Public v souvislosti s vyhlášením insolvence společnosti TotalPress s.r.o.. Jen málokomu se totiž podaří naštvat tiskovou zprávou, kterou oznamuje insolvenci, nejen dosavadní věřitele ale zároveň i ekonomicky naprosto znevěrohodnit své budoucí aktivity. Tiskovému oddělení TV Public, jak zní podpis pod tiskovou zprávou, se to podařilo.
Pátým TV programem v Multiplexu 3 bude reklamní kanál
Reklamní vysílání jako jedinou náplň svého vysílání slibuje nová stanice, která zahájí svůj provoz v říjnu letošního roku. Inzert MaxTV zaplní jednu z programových pozic dosud poloprázdného multiplexu 3, který provozuje společnost Czech Digital Group (CDG). Podle dostupných informací se nová digitální stanice objeví v pozemním vysílání (DVB-T) pouze v Praze a středních Čechách na 46. kanále.
Public, televize s nejistou cílovou skupinou
Dlouho jsme byli zvyklí, že zaměření jednotlivých stanic, jak na cílovou skupinu, tak programové, je jasně dané. Víme, že Nova, Prima nebo Barrandov jsou plnoformátové, Z1 zpravodajská a Óčko hudební. Pro diváka je diváka jistotou když ví co má od které televizní stanice čekat a i podle toho tu, či onu stanici volí. Televize naopak vědí, že programová čitelnost je základ úspěchu a příliš časté, nebo náhlé změny programového schématu sledovanosti prospívají asi stejně jako sněhulákovi výlet do Karibiku. Je jen jediná výjimka, která všechna tato zaběhlá a vyzkoušená pravidla průběžně porušuje a tou je televize Public.
VYSÍLAČE
- [DVB-S] Astra 23,5°E – SR 27500, FEC 5/6
11 895 MHz – volný program, polarizace vertikální