Od středy 23. dubna má televize Prima opět obchodního ředitele. Stal se jím dosavadní generální ředitel deníku Metro Martin Konrád. Ten nahrazuje na tomto postu Janu Budíkovou, která z Primy odešla na vlastní žádost koncem února letošního roku.
Novým obchodním ředitelem TV Prima se včera stal Martin Konrád (37 let). Na tuto pozici přichází z postu generálního ředitele deníku Metro.
Generální ředitel TV Prima Marek Singer na Konrádovu adresu uvedl: „Jsem rád, že se nám podařilo obsadit toto klíčové místo v managementu Primy a do čela obchodního týmu přivést odborníka s výraznou profesní zkušeností v rámci českého mediálního trhu.“ A očekávatelným optimismem nešetřil ani nový obchodní ředitel, který prohlásil: „Televize Prima je jednou z nejvýznamnějších mediálních společností na našem trhu. I z obchodního pohledu jsou její možnosti velké. Jsem rád, že se budu moci podílet na jejím růstu.“
Martin Konrád nastupuje na pozici obchodní ředitele po Janě Budíkové, jež tento post na vlastní žádost opustila koncem února. Ve funkci působila pouze od poloviny ledna, tudíž byl její odchod v rámci zkušebního období.
Personální obsazení vrcholového managementu prochází celkem bouřlivým obdobím. Ve stejné době jako Jana Budíková odešel po vzájemné dohodě i výkonný ředitel TV Prima Petr Chajda, jehož pozice byla bez náhrady zrušena a práce, kterou výkonný ředitel vykonával, byla v rámci restrukturalizace vedení společnosti rozdělena mezi ostatní členy vedení.
1. dubna 2008 se novým programovým ředitelem TV Prima stal Gordon Lovitt (42 let).
Příchodem Martina Konráda můžeme považovat management TV Prima za kompletní. Ten v minulosti působil jako obchodní ředitel skupiny Regie Radio Music, s.r.o. Svou pracovní kariéru zahájil ve společnosti Ticket restaurant, s.r.o. – Accor group na pozici key account managera, je absolventem Vysoké školy ekonomické a MBA na University of New York in Prague.