Po České televizi, která změnila logo za ředitelování Petra Dvořáka, připravuje podobnou změnu i Český rozhlas. Širší veřejnosti ji představí příští týden na tiskové konferenci. Měnit se bude nejen základní logo instituce, ale i logotypy všech rozhlasových stanic veřejné služby a vybraných značek rozhlasu.
Nové logo bude zveřejněno právě příští týden, prozatím ho nemáme k dispozici. Autorem nové vizuální identity je Studio Marvil. Český rozhlas se rozhodl pro změnu po 17 letech. Původní logo rozhlasu pochází z druhé poloviny devadesátých let. Tiskové konference se kromě nejužšího vedení rozhlasu účastní i kreativní ředitel Studia Marvil Pavel Zelenka.
„Tématem tiskové konference bude představení nového základního logotypu Českého rozhlasu, nových logogtypů všech rozhlasových stanic a dalších vybraných značek ČRo včetně ukázky vizuálního stylu a jeho aplikace,“ uvedl ředitel Odboru komunikace a vnějších vztahů Českého rozhlasu Jakub Čížek.
Screenshot webu ČRo k 90. výročí rozhlasového vysílání
Český rozhlas spustí k prvnímu březnu novou programovou službu ČRo Plus, která bude pokračovatelem publicistického programu Šestka, zpravodajského Rádia Česko a stanice Leonardo zaměřené na vědu a techniku. Programové služby ČRo Radio Česko a ČRo Leonardo tím zaniknou.
Tyhle svině by měli utopit v té pražské stoce.