Telka zatím se sledovaností pod jedno procento

telka-barevne-167Necelé procento diváků v prvních dnech naladilo reprízový kanál skupiny Nova pod názvem Telka. V pátek 1. března byl podíl na publiku od 0,68 do 0,75 procenta všech diváků, kteří měli v té době zapnutý televizor. Podobný průměrný podíl byl i v hlavním vysílacím čase.

Kanál Telka se objevil v elektronickém měření sledovanosti, tzv. peoplemetrech, týden po spuštění vysílání. Podíl na publiku se liší podle šířky cílové skupiny. V univerzální cílové skupině 15+ byl podíl na publiku 0,68%, v hlavním vysílacím čase 0,67%. V užší cílové skupině 15-54, pro kterou Nova prodává reklamu, byl celodenní podíl ve výši 0,75%, v prime-time šlo o 0,69%.

Prvotní výsledky přinesl server Mediaguru.cz. Výsledky jsou součástí elektronického měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací realizuje agentura Mediaresearch.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: