Honza hledá novou výzvu aneb netradiční způsob jak najít práci

jan-bambas-perexNezvyklou metodu hledání nové práce zvolil Jan Bambas, který doposud řídil oborovou Asociaci dodavatelů internetových řešení Asociace.BIZ. Hledání svého dalšího uplatnění přesunul z pracovních portálů na sociální sítě. Pomoci k tomu má i zajímavě zpracovaná prezentace místo životopisu.

Jak zaujmout ještě než vyrazíte na pohovor?

Honza hledá novou výzvu“, je spojení, které se line celou neformální komunikací, do které se Jan Bambas snaží zapojit komunitu uživatelů sociálních sítí, pohybujících se v oblasti digitálních médií a marketingu. Cílem nemá být získání mnoha fanoušků, ale rozšíření kreativně zpracovaného životopisu mezi potenciální zaměstnavatele. Pro své představení si totiž nezvolil standardní dokument s výčtem pracovních zkušeností, ale široké veřejnosti přístupnou online prezentaci v rámci online platformy Prezi, která stručně představuje příběh, který jej přivedl k online marketingu.

Tradičnější cesta hledání nové práce přes personální portály a agentury je jistě funkční a často účinná metoda. Proč to ale nezkusit jinak, s životopisem který není jen univerzální šablonou a komunikací která více vypovídá o osobnosti uchazeče,“ řekl Jan Bambas v tiskové zprávě ke své současné HR kampani. „Obával jsem se, zda nebude limitujícím faktorem to, že jsem nikdy cílevědomě nebudoval svou sociální image. Tudíž jsem nikdy v minulosti necílil na co největší počet fanoušků na Facebooku nebo followerů na Twitteru. To mohl být na cestě k rozšíření tohoto projektu problém, ale ukázalo se, že to vlastně není problém,“ dodal Bambas pro RadioTV.

Prezentace je online od čtvrtka 7. března. Za tu dobu zaznamenala na platformě Prezi přes 1000 zobrazení, na Facebooku získala necelých 100 fanoušků. I to ale stačilo k tomu, aby dostal už několik nezávazných nabídek. Prozatím ale neprozradil, jaké bude jeho další pracovní uplatnění. Chtěl by ale zůstat u internetu a online marketingu.

honza-hleda-675

Když si práce najde vás

Zajímavý je především fakt, že se mu povedlo obrátit tradiční komunikační tok, kdy potenciální uchazeč odpovídá na inzeráty na pracovních portálech a snaží se nabídnout své služby firmám a manažerům, jejichž projekty ho nejvíc zaujmou. Jan Bambas na to jde úplně jinak – snaží se oslovit jednotlivé společnosti přímou viditelnou komunikací, aby následně mohl reflektovat na nabídky, které ho nejvíc zaujmou.

Bambas bude do konce dubna pokračovat v pozici manažera Asociace dodavatelů internetových řešení. Poté asociaci opustí a soustředí se na novou pracovní výzvu. Dva roky se podílel na pořádání prestižní ankety Internet Effectiveness Awards a rozjel sérii minikonferencí La Degustation Online. Předtím působil čtyři roky v zastupitelství Impression Media.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: