Český rozhlas zavádí vlastní průzkum poslechovosti pro Radiožurnál a Dvojku

radio_banner_velkeČeský rozhlas chce znát chování posluchačů svých celoplošných stanic Radiožurnál a Dvojka. Výsledky by měl mít k dispozici každý týden a vedení rozhlasu bude mít přehled o poslechu v minutovém profilu. ČRo kvůli tomu vypsal veřejnou zakázku na dodavatele průzkumu.

Sledovaný panel sice bude tvořit pouze cca 700 posluchačů, pro potřeby programmingu prvních dvou okruhů by to ale mohlo býPřipravuje kvůli tomu veřejnou zakázku na měření poslechu, která má rozhlasu pomoci s případnou úpravou programu. Informuje o tom agentura ČTK.

Panely pro každou stanici bude tvořit 200 lidí, kteří mají odpovídat posluchačskému rozložení podle posledních známých výsledků výzkumu RadioProjekt. Vedle toho se bude měřit také chování posluchačů dalších celoplošných stanic na vzorku minimálně 300 lidí.

Předpokládá se, že Český rozhlas nebude své výsledky nijak veřejně komunikovat, aby nezkresloval výstupy z dlouhodobého výzkumu RadioProjekt, který je jednotnou měnou v oblasti měření poslechovosti rozhlasových stanic na českém trhu.

radio_banner_velke

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: