Ve třetím ročníku ankety Internetové auto roku zvítězila Škoda Octavia

internetove-auto-roku-2013-167Na první dva úspěšné ročníky navázal v letošním roce další, již třetí ročník ankety Internetové auto roku. Díky hlasům české veřejnosti získala vítězství mladoboleslavská Škodě. Mezi luxusními vozy dominoval Range Rover. Kategorie byly i letos nastaveny tak, aby myšlenkově odpovídaly způsobu, jakým na automobily nahlíží samotní zákazníci a uživatelé – tedy na základě účelu, pro který je automobil určen.

Škoda i letos dominovala zájmu veřejnosti

Od začátku dubna do konce června 2013 mohli čeští uživatelé internetu na adrese www.internetoveautoroku.cz již potřetí hlasovat pro nové modely automobilů na tuzemském trhu. I v tomto roce byla auta rozdělena do šesti logických kategorií. Ty byly stanovené tak, aby odpovídaly myšlenkově způsobu, jakým na automobily nahlíží samotní zákazníci a uživatelé automobilů – ne podle objemu motoru nebo jiných technických parametrů, ale na základě účelu, pro který je automobil určen. Do města, pro rodinu, pro volný čas…

Celkovým vítězem ankety se stala Škoda Octavia s 15867 hlasy, která také zvítězila v kategorii Auta pro rodinu, a potvrdila zájem veřejnosti o domácí značku, když navázala na loňské vítězství modelu Citigo.

Porsche Boxer získal první místo ve třídě Auta pro radost

První místo ve třídě Auta pro radost získalo Porsche Boxster, ve třídě Auta pro volný čas hlasující poslali nejvíce hlasů pro Audi SQ5 TDI. Vítězem kategorie Auta pro město se stala Toyota Yaris a nejvyšší příčku v kategorii Auta pro nejúspěšnější obsadil Range Rover.

Tak jako v minulých dvou ročnících bylo i v letošním, třetím roce, vyhlášeno Auto pro ženy.   Vítězem se stal vůz, pro který v rámci celé ankety hlasovalo nejvíce žen, bez ohledu na příslušnost k té či oné kategorii. A i zde se potvrdil zájem o českou automobilku, vítězem kategorie Auta pro ženy se stala Škoda Octavia.

internetove-auto-roku-2013-skoda-octavia-675

Hlasování v anketě nebylo placené

Zájem české veřejnosti o Internetové auto roku vnímáme už od předchozích dvou ročníků, i tak nás počet účastníků v roce 2013 opět příjemně překvapil. To, že se každý rok angažuje tolik uživatelů českého internetu připisujeme skutečnosti, že anketa Internetové auto roku je skutečně záležitostí veřejnou, bezplatnou, dobrovolnou,” uvedl Filip Rakovan z divize Auto online vydavatelství MMS, a.s. „Ten, kdo chce hlasovat a vyjádřit svůj názor, není limitován placenými přístupy či zprávami SMS, jak je zvykem u jiných anket. Celý proces hlasování je transparentní a rychlý. A motivací jsou jistě i hodnotné ceny pro hlasující – kdo by nechtěl vyhrát zdarma auto, jízdu ve formuli 1 nebo pobyt v luxusním hotelu,“ dodal Rakovan.

Letos se vítězem ve dvou kategoriích, a také celkovým vítězem ankety Internetové auto roku, stala Škoda Octavia. Tento výsledek asi není velkým překvapením.  Víme ze zkušeností se čtenáři našeho automobilového magazínu Autoweb, že mladoboleslavská automobilka patří mezi velmi atraktivní značky a zájem o českého výrobce nemohl tak být velkým překvapením,“ dodal Rakovan.

Hlavními partnery ankety jsou AAA Auto a Cestuj.cz, mezi další partnery patří CK Hitka, Hotel Port a Hotel Horizont. Hlavním mediálním partnerem je Autoweb.cz, mediálními partnery jsou Deník.cz, HyperInzerce, Radio Blaník, Radio CityFajn Radio, RockRádio a Hitrádio Magic.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .