Multimediální vydavatelství Burda Media 2000 se svou divizí Burda Digital vybralo mediální zastupitelství Impression Media, jež bude prodávat inzertní prostor na serverech ELLE, Marianne, Apetit online, Maxim, Hrej, Svět ženy, Joy online, Pošli recept!, Chip, MojeBetynka, Autohit a od 1.11.2013 také MarieClaire.
Od 1. listopadu 2013 tak mají zadavatelé možnost nakupovat všechny on-line tituly i přes Impression Media. Burda Digital bude i nadále využívat on-line prostor svých webů na speciální marketingové projekty.
TIP RADIOTV: Nevyhovuje vám hudba na Radiožurnálu? Norové mají účinné řešení
Norská veřejnoprávní instituce NRK hudebně odlišila svůj hlavní program, ale přitom zachovala jeho obsah. Pokud by k podobnému modelu přistoupil okruh Radiožurnál Českého rozhlasu, mohl by se lépe přizpůsobit potřebám různých cílových skupin.
„Zastupováním webů Burda Digital získáváme nejenom 500 000 reálných uživatelů rozčleněných na atraktivní cílové skupiny, ale především silné brandy s velmi kvalitním obsahem,“ uvádí Jan Fahoun, jednatel Impression Media.
„Impression Media považujeme za velice silného hráče na českém internetu, a proto se těšíme na společnou spolupráci v prodeji digitální reklamy,“ dodává ředitel Burda Digital Martin Marek.