Nový hráč na telekomunikačním trhu může zamíchat karty i na poli placené televize

o2-grafika-651

Jakmile skupina PPF převezme českou pobočku Telefonica O2, může začít posilovat i své postavení na poli placené televize. Společnost Telefonica sice už neprovozuje zemský digitální multiplex 4 – ten nyní patří firmě Progress Digital Radima Pařízka – i nadále však má k dispozici zajímavou službu O2 TV s technicky nejvýraznějším pokrytím obyvatel.

Skupina PPF se už rámcově dohodla s mateřskou společností operátora Telefonica O2 na převzetí této firmy v České republice. Petr Kellner tak získá největšího mobilního operátora a rovněž i největší síť pevných linek. Fakt, že O2 působí i na trhu placené televize, otevírá další možnosti jak pro nového vlastníka, tak pro abonenty této služby.

Podrobnosti uvádí Hospodářské noviny. Telefonica už nejedná s jinými zájemci než českou PPF a jednání mají být uzavřena do 11. listopadu. Další plány české PPF ohledně značky O2 na českém trhu by měly být známy v průběhu několika měsíců. Všeobecně se předpokládá, že PPF vymění značku a zřejmě zavede i nové portfolio produktů.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .