Hudební televize Óčko je nejsledovanější stanicí z šestice kabelových televizí, které jsou měřeny průzkumem poslechovosti rádií a čtenosti tiskovin Mediaprojektu. Každý den ji sleduje 67 tisíc a alespoň jednou týdně 207 tisíc diváků. Vyplývá to z údajů, které serveru RadioTV poskytl jeden z realizátorů průzkumu, společnost GfK Praha.
Následující výsledky pocházejí z průzkumu Mediaprojekt, který v druhém pololetí roku 2004 realizovaly firmy Medián a GfK Praha. Z pohledu týdenní sledovanosti (weekly reach) je nejúspěšnější televizí Óčko, které sleduje týdně 201 tisíc lidí. Pro Óčko to ovšem představuje pokles o 9 tisíc proti předchozímu měřenému období.
Galaxii Sport alespoň jednou týdně volí 138 (pokles o 9) tisíc, dokumentární Spektrum 172 (pokles o 21) tisíc a televizi Discovery 120 (pokles o 7) tisíc. Regionální televize TV Praha a TV Hradec Králové mají společnou týdenní sledovanost 80 (pokles o 2) tisíc lidí. Druhý výsledek filmového kanálu Hallmark je 127 tisíc diváků týdně, což je o 14 tisíc méně než v předchozím období.
Výsledky sledovanosti televizí z pohledu denního zásahu (daily reach) nepřinesly zásadní změny v pořadí. Na první příčce zůstává Óčko, které denně sleduje 67 (nárůst o 10) tisíc lidí. Mírný vzestup zaznamenala Galaxie Sport s denním zásahem 45 (nárůst o 3) tisíc diváků.
Nejvíce si polepšilo Discovery s 48 (nárůst o 15) tisíci, mírně si polepšilo Spektrum s 53 (nárůst o 1) tisíci a prakticky beze změny je TV Praha/Hradec Králové s denním zásahem 17 (pokles o 1) tisíc diváků. Druhý denní výsledek Hallmarku je 28 tisíc diváků (pokles o 4).
Do dotazníků Mediaprojektu se jako první televize zařadila hudební stanice Óčko již před rokem. Od 1. října ji následovalo dalších pět televizí: Galaxie Sport, Hallmark, Spektrum, SuperMax a společně TV Praha/TV Hradec Králové. Od 1. ledna je dále měřen Discovery Channel a od 1. dubna loňského roku filmový Hallmark.