Radio 1 má netradiční printovou kampaň, komunikuje výsledky svých hitparád

radio-1-hiparady-2013

Alternativní Radio 1 spustilo novou kampaň, ve které prezentuje celoroční výsledky Hitparády Radia 1 a Velké sedmy za rok 2013. Kampaň je k vidění v periodikách Full Moon, Respekt, Ekonom nebo Labyrint Revue.

Čtenáři si mohou přečíst výsledky obou hitparád až do 25. místa. Vesměs se jedná o interprety, kteří se v českém rozhlasovém éteru objevují jen velice zřídka. Alternativní způsob kampaně koresponduje se zaměřením stanice, která kromě analogového FM vysílání v Praze motivuje posluchače v západních a jižních Čechách i k nákupu digitálních přijímačů. Výpis nejpopulárnějších skladeb stanice může potenciálním posluchačům dát lepší představu o tom, co Radio 1 vlastně hraje.

V Hitparádě Radia 1 za rok 2013 bodovali interpreti Goldfrapp, CocoRosie či Moderat, ale i mainstreamově známější jména David Bowie, Sigur Rós nebo Nick Cave & The Bad Seeds. Československou hitparádu Velká sedma letos ovládla skupina Prago Union, která se dvěma písněmi z alba Vážná hudba obsadila prvou i pátou pozici. V první desítce se umístila i kapela Zrní, Bratři Orffové nebo kapela Květy. Sedmou a osmou příčku obsadila Monika Načeva & Justin Lavash.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .