O2 pokračuje v kampani na podporu Chytré sítě, nově se zaměří na komunikaci digitální televize O2TV a její služby O2TV Go, jež umožňuje sledovat pořady na mobilu nebo tabletu. Stačí být jen online.
S mladou rodinou, kterou operátor představil v květnových spotech, se setkáváme znovu. „Hlavní roli tentokrát dostal táta „správňák“, který oželí fotbal na velké televizní obrazovce v obýváku a pro zachování klidu na domácím hřišti se raději přesune s mobilem na lavičku v parku. Díky aplikaci O2TV Go mu ale žádný gól stejně neunikne,“ říká Pavel Jankovský, ředitel marketingové komunikace v O2.
Kampaň poběží na internetu, v televizi, outdooru a tisku. Doplní ji komunikace na prodejnách a televizní spoty na kanálech Novy, Primy, TV Barrandov a sítě Atmedia. Kreativní koncept připravila agentura VCCP Bratislava, režie reklamních spotů se ujal Tomáš Řehořek.