Zadavatelé reklamy v srpnu proinvestovali 418 milionů korun do bannerových kampaní na internetu

V srpnu nezaznamenala oblast internetové display reklamy, tedy viditelné bannerové reklamy, žádné výrazné meziměsíční změny. Zadavatelé využili prostor v celkové ceníkové hodnotě 418 milionů korun, což v porovnání s červencem představuje 1% pokles.

internet-reklama-651

Největším zadavatelem Internet Mall, mezi poskytovateli reklamy vede Seznam.cz

Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Meziměsíčně nedošlo v srpnu v oblasti internetové display reklamy k téměř žádným změnám, oproti minulému roku však došlo k 7% nárůstu.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 31,4 milionů korun. Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 16,3 milionů další internetový obchodník, a to CZC.cz, a na třetí pozici se umístil online prodejce zájezdů Invia.cz s reklamním prostorem v hodnotě 13,6 milionů.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .