Prestižní cenu FLEMA za nejlepší využití rádia získala kampaň Fajn lyžák na Klínovci

Reklamní kampaň Fajn lyžák na Klínovci dominovala vysílání Fajn rádií a Facebooku čtyři týdny, během nichž soutěžící plnili čtyři specifické týdenní úkoly. Kampaň zaujala i porotu prestižních cen FLEMA MEDIA AWARDS.

Ředitel Fajn rádií Martin Maďarka a obchodní ředitel MMS Karel Friml

Ředitel Fajn rádií Martin Maďarka a obchodní ředitel MMS Karel Friml

Soutěž rozhodovala aktivita na Facebooku a YouTube

Kampaň Fajn lyžák na Klínovci bavila nejenom zadavatele nový Skiareál Klínovec, celý team Fajn radií a soutěžící žáky základních a středních škol, ale zaujala i porotu prestižních cen FLEMA MEDIA AWARDS. Ta jí udělila hlavní cenu v kategorii „Nejlepší využití rádia“.

Reklamní kampaň Fajn lyžák na Klínovci dominovala vysílání Fajn rádií a Facebooku čtyři týdny, během nichž soutěžící plnili čtyři specifické týdenní úkoly, jako byly založení soutěžní stránky třídy na Facebooku s logem Fajn radia a vizuálem soutěže, který obsahoval komunikaci zadavatele, postování vlajky nebo symbolu soutěžící třídy, natočení videa na téma lyžák a rovněž postování povolení třídního učitele nebo ředitele s výjezdem soutěžící třídy na Fajn lyžák na Klínovci.

Do kampaně se zapojilo 358 tříd

Hlavní cenu v hodnotě přes 500.000,-Kč, která obsahovala dopravu tam i zpět, týdenní ubytování s plnou penzí, skipasy na týden, možnost zapůjčení lyžařského nebo snowboardového vybavení, služby profesionálního lyžařského nebo snowboardového instruktora, značkové lyžařské bundy, lyžařské přilby a brýle, Fajn party s Terezou a Raegem z Odpolední show Fajn radií, vstup do bazénu, vstup do kina, předplatné lyžařského časopisu, vyhrála třída IT3 z Kutné Hory, která dosáhla nejvyššího součtu v parametrech počet fanoušků na soutěžní Facebookové stránce a počet zhlédnutí soutěžního videa na YouTube kanále Fajn rádií.

Do kampaně se zapojilo 358 tříd, které na Facebooku získaly přes 125.000 liků. Sledovanost soutěžních videí na YouTube kanále Fajn rádií se přehoupla přes 41.000 zhlédnutí.

Kampaň postavena na emocích a žážitcích

Kampaň byla unikátní nejenom díky cenám přes půl milionu, ale hlavně proto, že jí žilo celé Fajn radio, Facebook, ale hlavně byla postavena na emocích a zážitcích, které jsou s lyžařským kursem spjaty. Většina z nás zažila alespoň jeden školní lyžák a většina z nás na něm prožila něco, na co se vzpomíná celý život,“ uvádí Martin Maďarka, programový ředitel Fajn rádií.

Novému Skiareálu Klínovec kampaň přinesla popularitu na Facebooku a i díky tomu se povedlo dosáhnout v průběhu špatné zimní sezóny dobrých výsledků. Právě proto jsme se rozhodli s Fajn radiem a Media Marketing Services pokračovat i v průběhu dalších let,“ dodal brand manager nového Skiarélu Klínovec Adam Svačina.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: