Rádio Frekvence 1 odstartovalo novou jarní kampaň. Klíčovým prvkem kampaně je „palec nahoru“ od posluchače, který signalizuje nadšení z písniček a dobrou náladu. Spojení podtrhuje „svatozář“, jinak oválný symbol z loga rádia Frekvence 1.
Víc české hudby a víc hudby obecně
Sdělení kampaně je následující: „Tohle je ten nejlepší výběr muziky, který v českém éteru najdete. Tohle je jeden z pilířů rádia Frekvence 1!“
Ředitel stanice Miroslav Škoda přitom v tiskové zprávě tvrdí, že toto reklamní sdělení lze docílit i v realitě díky podrobným hudebním testům. „Výrazně jsme rozšířili prostor, který v playlistu dáváme aktuální české tvorbě. O celém hudební výběru pak skutečně mohu říci, že je to ´to nejlepší z muziky´. Díky testům, kterým písničky podrobujeme, to mám černé na bílém,“ říká šéf Frekvence 1.
Zvuková identifikace vznikla v Belgii
„Aktuálně hrajeme pravděpodobně největší objem muziky v celé historii Frekvence 1. Další novinkou je zvukový obal stanice a další balíček tzv. power inter k vybraným písním. Do vysílání jsme jak obal, tak power intra nasadili tento týden. Vše jsme připravili ve spolupráci s prestižním belgickým studiem Brandy Jingles,“ dodává Mirek Škoda.
Pro čtenáře doplňujeme, že u tzv. „power intra“ jde o uvedení skladby v souladu s celkovou zvukovou identifikací stanice. Začátek skladby tak plynule navazuje na jingle stanice a vytváří v uších příjemnou symbiózu. Kampaň je připravená ve spolupráci s agenturou Intuo. Součástí je i audiovizuální část ve formě sponzorských vzkazů na Nově, Primě a ČT.