E-mailové kampaně versus newslettery v oblasti e-commerce aneb jak komunikovat se zákazníkem e-shopu prostřednictvím emailu. To je další téma mikrokonference La Degustation Online, kterou v úterý podvečer organizuje sdružení Asociace.BIZ.
Jak nenaštvat zákazníka tím, že mu pošlete e-mail?
Seriál mikrokonferencí La Degustation Online se v tomto týdnu zaměří na další část péče o zákazníky v době e-shopové. Tentokrát poradí jak si udržet zákazníka prostřednictvím e-mailingových kampané. V rámci programu vystoupí čtveřice přednášejících.
V prezentační části vystoupí Karel Duchek z Wundermanu, Michal Hanáček z Pilulka.cz a Matej Kováčik z Actum. V panelové diskusi se připojí advokát Pavel Kropáček z advokátní kanceláře Kropáček Legal.
Další díl mikrokonference v prostorách restaurace Solidní jistota
Pokud vás zajímá, jak používat tuto tradiční online komunikační službu pro udržování vztahu s klientem, jak vytvořit správně newsletter nebo jak neodradit příjemce marketingovým e-mailem, pak si přijďte poslechnout příběhy, rady, zkušenosti a tipy přednášejících.
Akce se koná v úterý 19. května 2015 od 18.00 hod., v prostorách restaurace Solidní Jistota – Pštrossova 200/21, 110 00 Praha 1 – Nové Město. Registrace účastníků probíhá na webu ladegustationonline.cz.
Server RadioTV.cz je mediálním partnerem akce.