Síť RockRadií právě další komunikační kampaně na podporu poslechu a image stanice. Nová kampaň bude podpořena outdoorovými médii, guerillovými aktivitami a podporou na internetu a sociálních sítích. Cílem je „odradit“ posluchače od poslechu konkurence.
Primární komunikace přímo ve vysílání
Primární komunikace podporující image stanice a poslech rádia se odehraje přímo ve vysílání RockRádia prostřednictvím originálně pojatých self-promotion rozhlasových spotů. „Kreativní twist, na kterých jsou tyto spoty založeny neslibuje posluchačům prvoplánové výhody při poslechu RockRadia, ale upozorňuje vtipnou formou na to, co vše by se jim mohlo přihodit v létě, pokud by RockRadio naopak neposlouchali. Nechcete-li například přijít o řidičák, skončit v nemocnici, přijít o dům nebo manželku, raději zkrátka poslouchejte RockRadio,“ dodává programový ředitel RockRádií Petr Sznapka.
Doplňkem jsou citylighty a tisková inzerce
Kreativní zpracování vizuálů a exekuci si RockRádia vyřešila in-house. V rámci mediáního mixu bude kampaň podporující osobitou image stanice dále podpořena také prostřednictvím tiskové inzerce.
Léto by bez RockRádia prostě nebylo tím pravým létem a proto se i RockRadia budou snažit být svým posluchačům důležitým společníkem a partnerem při všech jejich činnostech, dovolených, hudebních festivalech a podobně. Kromě image komunikace i v létě 2015 vyrazí do terénu týmy RockRadia se svými Rockovými pumpařkami a také v rámci nové Rockové Tour 2015.
Podívejte se na ukázky vizuálu
Kampaň RockRadia „To nechceš!“, on-air annonce
Další onair annonce si můžete poslechnout na profilu RockRádia v rámci služby SoundCloud.