Evropa 2 přichází s novým webem, je více propojen s vysíláním i se sociálními sítěmi

Hudební rádio pro mladé Evropa 2 přichází s novým webem v moderním stylu. Inovované stránky jsou více propojené jak s vysíláním, tak se sociálními sítěmi. Nový web zpracovala digitální agentura Cognito. Díky responsivnímu designu jsou ideální pro prohlížení přes mobilní telefon a tablet.

Screenshot horní části nového webu Evropy 2

Screenshot horní části nového webu Evropy 2

Web designově navazuje na mobilní aplikaci

Déle než půl roku jsme vyvíjeli novou verzi webu, která by byla moderní, responzivní a designově navazovala na naši mobilní aplikaci představenou v únoru a bavila mladé lidi. Vysoká návštěvnost webových stránek Evropy 2 ukazuje, že prodloužená ruka rádia funguje velmi dobře. Mezi nejoblíbenější sekce patří hitparáda, playlisty písní, které hrajeme, nebo archiv toho nejlepšího z našeho vysílání,“ řekla ředitelka rádia Evropa 2 Jitka Fürst.

Návštěvnost webových stránek Evropy 2 se pohybuje přes 250 000 reálných uživatelů měsíčně a hlavní facebookový profil rádia má přes 500 000 příznivců. Nově upravený web má úzké propojení právě se sociálními sítěmi.

Lagardère plánuje inovovat všechny hlavní online produkty

Na levé straně webové stránky se nachází „Zeď Evropy 2“. Uživatelé mohou prostřednictvím webových profilů moderátorů sledovat, co se právě děje na jejich účtech v dalších sociálních sítích (Facebook, Twitter, Instagram, blog, audio a video pořady moderátora).

Relaunch webu Evropy 2 je prvním logickým krokem v nové digitální strategii Lagardère Active ČR. Ta kromě inovací všech hlavních online produktů našeho portfolia klade důraz hlavně na video obsah. Nový web Evropy 2 takový video obsah nabídne, včetně video pořadů, které vznikají přímo v produkci Evropy 2,“ řekl Jiří Sládek, ředitel digitálních aktivit Lagardère Active ČR.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .
Štítky: