Novou programovou ředitelkou sítě Hitrádií, mediální skupiny MEDIA BOHEMIA Daniela Sedláčka, se stala Markéta Rachmanová, která bude zodpovídat za program osmy regionálních stanic.
Síť Hitrádií sdružující nejsilnější regionální rádia formátu Adult Contemporary (AC) je jedním z klíčových produktů mediální skupiny MEDIA BOHEMIA Daniela Sedláčka. Hitrádia od svého vzniku úspěšně posilovala pozici na rádiovém trhu a jejich týdenní poslechovost přesahuje jeden milión posluchačů.
„Poslechovost většiny Hitrádií v posledních výstupech Radioprojektu stagnovala, nebo klesala. Markéta Rachmanová přichází na pozici programové ředitelky s úkolem posílit pozici těchto těchto stanic a zlepšit kvalitu programu tak, aby se opět vrátily na čelo žebříčku poslechovosti v jednotlivých regionech,“ komentuje nástup Markéty Rachmanové na pozici programové ředitelky Daniel Sedláček, předseda představenstva MEDIA BOHEMIA a.s.
Markéta Rachmanová začala svou profesní dráhu ve východočeském rádiu Černá hora, následně prošla pražským Radiem City a několik let moderovala odpolední vysílání Evropy 2. Na pozici programové ředitelky sítě Hitrádií přichází z pozice moderátorky Fajn rádia, kde zároveň řídila obsah vysílání.
„Po dlouhých letech strávených ve studiu za mikrofonem mám vlastní představu, jak by se věci měly v rádiu dělat. Nabídka vést programově celou síť Hitrádií je tak pro mě výzva posunout se z křesla moderátorského, do křesla manažerského. Mým jasným cílem je, aby každý posluchač věděl proč poslouchat Hitrádio a pravidelně si nás ladil,“ říká Markéta Rachmanová.