Skupina MEDIA BOHEMIA Daniela Sedláčka, jeden z klíčových subjektů rozhlasového trhu, zakládá novou společnost MMS DIGITAL a.s., do které převádí své projekty v oblasti e-commerce, které dosud rozvíjela pod mediazastupitelstvím MEDIA MARKETING SERVICES (MMS). Vedle rozvoje stávajících e-shopů, MMS DIGITAL připravuje expanzi do nových oblastí e-commerce.
Nově založená společnost hodlá expanzovat do dalších oblastí e-commerce
MMS provozuje v současnosti 16 obsahových internetových médií a e-shopů. Nová společnost MMS DIGITAL zastřeší právě projekty MMS v oblasti e-commerce. Hlavními značkami MMS DIGITAL se tak stává eshop se značkovým oblečením Urbanstore.cz, dominantní hráč zážitkového trhu Firmanazazitky.cz, cestovní agentura Cestuj.cz, Truhlikov.cz, či Spuntik.cz. Nově založená MMS DIGITAL hodlá expandovat do dalších oblastí e-commerce.
„Po poslední akvizici e-shopu Spuntik.cz jsme se rozhodli, že pro další rozvoj bude lepší dát našim aktivitám v oblasti e-commerce větší flexibilitu v samostatné společnosti. Převedení našich e-shopů do MMS DIGITAL nám umožní rychleji projekty akcelerovat a zefektivnit procesy spojené s další expanzí. MEDIA MARKETING SERVICES je přeci jen velký mediální dům, jehož hlavním zájmem je i nadále především další rozvoj rádií a prodej reklamy,“ komentuje krok Daniel Sedláček, předseda představenstva MEDIA BOHEMIA a.s.
Řízením MMS DIGITAL a.s. spolu s přípravou nových akvizic byl pověřen Jan Fahoun, který dosud vedl internetovou divizi MEDIA MARKETING SERVICES. „MMS bude dále ve své internetové divizi rozvíjet weby svých rádií a desítku obsahových webů jako je Autoweb.cz, Living.cz, Femina.cz, nebo Abradio.cz. MMS DIGITAL zastřeší aktivity skupiny MEDIA BOHEMIA v oblasti e-commerce, která v posledních letech prochází obrovským růstem. Aktuálně pracujeme nejen na rozvoji současných aktivit, ale zároveň chystáme další významné akvizice v nových oblastech,“ dodává k plánům Jan Fahoun, ředitel MMS DIGITAL a.s.