Síť devíti regionálních stanic Hitrádií mění vizuální styl a zvukový obal. Přinášíme vám ukázku nových znělek a předělů, které můžete slyšet ve vysílání. Cílem je oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20-45 let.
Nová zvuková grafika Hitrádií nabízí posluchačům zvuk, který překračuje soudobé normy a dovolí jim nahlédnout do budoucnosti rádií. Na produkci se podílelo špičkové studio Audiowerk v Berlíně, které je držitelem celé řady německých rádiových cen nebo mezinárodních Eyes and Ears Awards.
ROZHOVOR - Markéta Rachmanová v polovině ledna přešla na pozici programové ředitelky sítě Hitrádií. Jaké jsou její plány v rámci této programové sítě? Kde vidí největší potenciál případně největší rezervy Hitrádií?
Exkluzivní hudební projekt City Live zamířil na Hitrádia. Síť rozhlasových stanic od ledna produkuje unikátní komorní koncerty českých i světových hvězd. Ty živě přenáší do svého vysílání jednotlivá Hitrádia.
Skupina MEDIA BOHEMIA pokračuje v změnách na pozicích programových ředitelů svých rádií. Po Hitrádiích, jejichž řízení převzala Markéta Rachmanová, dochází ke změně na pozici programového ředitele Fajn rádií. Novou ředitelkou je Lucie Petráková.
Skupina MEDIA BOHEMIA přichází s nejvýraznějším rebrandingem na českém rádiovém trhu za poslední dekádu. Síť Hitrádií od 30. května nasazuje nový zvukový obal, který vznikl v nahrávacích studiích v Berlíně.
Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.