Outdoorová reklama, jinak řečeno venkovní reklama nepředstavuje jen tzv. billboardy, outdoor nabízí celou škálu různých možností. Hlavní dodavatelé obsahu jsou poměrně známí hráči, jmenujme JCDecaux, euroAWK, Bigmedia a další.
![Ilustrační foto Shutterstock.com](http://www.radiotv.cz/wp-content/uploads/2016/07/shutter-outdoor.jpg)
Ilustrační foto Shutterstock.com
Kampaně kratší 14 dnů jsou neobvyklé
Kampaně se realizují v minimální délce jednoho měsíce, existují výjimky na kratší dobu trvání, tato možnost však není příliš využívána. Podle typu nosiče a lokalitu se pak stanovuje cena kampaně. Zadavatel reklamní kampaně dostane nabídku a vybere si plochy za stanovenou cenu.
Jaké existují typy reklamních nosičů pro outdoor? Billboardy jsou nejpopulárnější forma, nejčastěji je vidíme ve městech a u silnic. Větším billboardem lze nazvat bigboard, existují možnosti pro digitální billboard, který je interaktivní. City-light – prosvětlený reklamní nosič, velmi často na autobusových a tramvajových zastávkách.
Reklamní nosiče lze umístit na řadu dalších míst, jedná se o různé plachty, hodiny, navigační tabule. Zároveň se poměrně často využívají média ve veřejné dopravě, v hudebních klunech, sportovních centrech, trafikách a řadě dalších míst.
![](https://www.radiotv.cz/wp-content/uploads/2016/05/shutter-pruzkumy-poslechovost-sledovanost-350x260.jpg)
Jak se měří poslechovost rozhlasových stanic?
Výzkum realizovaný společností Median zahrnuje prakticky všechny české stanice, ročně je dotazováno 30 tisíc respondentů. Čísla z průzkumu jsou důležitá zejména pro jednotlivá rádia pro účely prodeje reklamy a pro účely nastavení programu.
....