Stránka Seznam.cz obohatila svůj obsah o vlastní zpravodajství a publicistiku. Na titulní stránce se objevila služba Seznam Zprávy, která hodlá přinášet vlastní textové reportáže a videoobsah s několika autorskými pořady.
Videozprávy jsou doplněny standardním textem
Na přípravě obsahu spolupracuje přes 30 reportérů, editorů a kameramanů. Redakční tým vede Jakub Unger, šéfreportérem se stal Jindřich Šídlo, šéfeditorem je Zdeněk John a Jan Cizner vede tým videozpravodajství.
„Důraz na video dáváme najevo na první pohled, velká obrazovka se vám nabídne u většiny našich zpráv hned nahoře pod titulkem. Zároveň jsou ale všechny zprávy doprovázeny i klasickým textem, který rozšíří popis události o další souvislosti a fakta,“ uvádí redakce v první publikované zprávě.
Na webu se objeví i obsah od externích partnerů
Seznam tedy netlačí na své čtenáře tím, že by jim vnucoval jen videoobsah. Video je dnes pro online redakce velmi cennou součástí, jelikož lze každý příspěvek efektivně obalit reklamou. Konzumace tradičních textových zpráv je však uživatelsky pohodlnější a to zejména u mobilních zařízení.
Seznam hodlá spolupracovat i s externími dodavateli obsahu. Navázal partnerství s českou redakcí Forbes, s magazínem Reportér nebo webem Neovlivní.cz. Právě šéfredaktorka Neovlivní.cz Sabina Slonková hodlá spolupracovat na novém formátu dokumentární reality, kde poodhalí, jak vzniká investigativní reportáž v reálném čase.
Podobný formát by měl být na českém trhu unikátní, ale bude záležet na provedení. Šéfreportér Jindřich Šídlo by měl přispět pořadem s odlehčenými politickými komentáři.