Dvojka českého éteru Frekvence 1 redesignovala svůj web. Nový web je plně responzivní a nabízí výrazně větší prostor pro video obsah. Samozřejmostí je integrace sociálních sítí a možnost poslechu rádia pomocí digitálního streamu.
„Web bude svým uživatelským rozhraním vycházet vstříc všem třem typům návštěvníků. Svým pravidelným čtenářům, pak posluchačům rádia Frekvence 1 a samozřejmě i nově příchozím. Jde nám o snadný přístup k originálnímu obsahu a článkům a vedle toho dostupné informace o vysílání rádia, jeho playlistu, přístup k záznamům pořadů a také materiálům ze zákulisí vysílání,“ říká Miroslav Škoda, ředitel rádia Frekvence 1.
„Web jsme začali měnit postupně, nejprve jsme upravili redakční obsah a nasadili více videí. Web ale potřeboval kompletní designovou změnu, aby odpovídal standardům dnešní doby. Vychází vstříc samozřejmě i našim reklamním partnerům, kteří mohou využít jak videoformáty, tak účinný branding, Samozřejmostí jsou všechny standardní bannerové plochy, rich-media i nativní reklama,“ říká ředitel digitálních aktivit Lagardere Active CR Jiří Sládek.
Web Frekvence 1 si můžete prohlédnout na adrese frekvence1.cz.