Televizní skupina Prima bilancuje předchozí měsíc z hlediska obchodu i sledovanosti. Nezpravodajské pořady na hlavním kanálu Prima se v březnu 12krát staly vítězem večera. Dopomohl k tomu především původní seriál Temný kraj.
Temný kraj byl i v březnu nejsledovanějším pořadem nedělních večerů
„Březen byl pro Primu úspěšným historickým milníkem. Nedělním večerům nadále kraloval seriál Temný kraj, uvedli jsme novinku Modrý kód a přesunuli divácky oblíbený seriál Ohnivý kuře proti zavedenému formátu konkurence. Mnozí to vnímali jako riskantní krok, ale tento risk se Primě jednoznačně vyplatil,“ říká Roman Mrázek, programový ředitel FTV Prima.
Velké popularitě se u diváků těšil seriál Temný kraj s Lukášem Vaculíkem. Průměrně si jej pustilo 1,498 milionu diváků (share 31,59 %). Dalším úspěšným seriálem bylo Ohnivý kuře, které si 1. března nenechalo ujít 1,15 mil. diváků (share 27,32 %) v cílové skupině diváků starších 15 let. Po jeho přesunu v programu Primy jej v úterý 28. března zhlédlo 871 tisíc diváků (share 21,05 %) ve stejné cílové skupině.
Temný kraj se rozloučil prvenstvím. Úspěch přinesla každá epizoda
Prima má za sebou úspěšný projekt Temný kraj. I poslední díl měl nejvíc diváků v rámci nedělního večera. Umělecká show Tvoje tvář má známý hlas je i nadále úspěšná v klíčové divácké skupině.
....Premiéru seriálu Modrý kód vidělo 840 tisíc diváků starších 15 let
U premiéry Modrého kódu v sobotu 25. března sedělo 840 tisíc diváků starších 15 let. Čtvrtou epizodu 29. března vidělo 895 tisíc diváků (share 22,65 %) rovněž v cílové skupině 15+. Velkému diváckému zájmu se těšila také reality show Prostřeno! – ve 12. týdnu jej sledovalo 694 tisíc diváků (share 24,75 %), nejúspěšnější díl ze dne 23. března měl 862 tisíc diváků ve skupině 15+.
Údaje jsou z elektronického měření sledovanosti, které pro Asociaci televizních organizací realizuje Nielsen Admosphere. Konkrétní čísla sledovanosti poskytlo tiskové oddělení TV Prima.