Rádio Evropa 2 přichází s další kampaní, ve které vystupuje osvědčená moderátorská dvojice Ranní show Leoš Mareš a Patrik Hezucký. Kampaň odstartovala začátkem června a jejím hlavním cílem je podpora image Evropy 2 jako hudebního a zábavného rádia pro mladé.
Hlavní motto „Bavte se po svém s Evropou 2“ odkazuje na situace, kdy si lidé některé písničky přetextovávají podle toho, jak jejich slova skutečně slyší.
„Nová kampaň Evropy 2 zapadá do dlouhodobé strategie tohoto rádia, kdy říkáme, že jsme zábavné médium a hrajeme MaXXimum muziky. Tentokrát nese claim Bavte se po svém s Evropou 2. Kampaň je postavena na emocích a připomíná situace, které každý z nás dobře zná. Komu se někdy nestalo, že slyšel písničku, která se mu líbila, ale její text si zpíval jinak, než zní v originále,“ říká Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Lagardere Active ČR.
Evropa 2 propaguje Ranní show. Na vizuálech se objeví Mareš s Hezuckým
Evropa 2 spouští novou kampaň, tentokrát pro Ranní show. Po sérii imageově laděných kampaní přichází s vizuály propagujícími Leoše Mareše a Patrika Hezuckého. Kampaň startuje v listopadu na venkovních nosičích nebo v printu.
....Kreativní koncept ke kampani zpracovala agentura TRIAD Advertising a produkci videa zajistil Flux Films. Režie se tentokrát ujal Adam Vopička a fotografie pro kampaň nafotil Petr Kurečka. Kampaň využívá komplexního mediamixu, kdy kromě vlastních médií a sociálních sítích vsází také na kinoreklamu, TV reklamu, print, OOH nosiče a reklamu v onlinu.
„O Leošovi s Patrikem je známo, že si umějí udělat legraci i sami ze sebe, a Evropa 2 tradičně také vybočuje z konzervativní komunikace českých rádií, která se často odbyde jen tím, že se na billboard umístí velké logo. Chceme přinášet něco víc. Nejsme normální rádio, ale rádio s tou nejlepší muzikou i zábavou,“ dodává Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.
Ukázka vizuálu kampaně Bavte se po svém s Evropou 2
Kampaň: Bavte se po svém s Evropou 2
Kreativní koncept: TRIAD Advertising
Produkce videa: Flux Films
Režie: Adam Vopička
Foto: Petr Kurečka
Provedení: 4 exekuce pro print a OOH, 2 exekuce pro TV
Média: bigboardy, billboardy, TV Nova, ČT, TV Prima, TV Barrandov, tituly nakladatelství Burda Praha, Bauer Media Praha, CNC, Mafra, VLM atd. (zpravidla společenské a lifestylové tituly), multiplexy CinemaCity a CineStar