Největší rozhlasové mediální zastoupení RADIOHOUSE konsoliduje vedení divize národního prodeje, ředitelem se stává Karel Friml. Divize agenturního prodeje mediálního zastoupení RADIOHOUSE byla dosud přímo vedena generálním ředitelem společnosti Miroslavem Hrnkem.
„Poté co se podařilo před časem přenastavit procesy uvnitř RADIOHOUSU tak, aby reflektovaly trendy na mediálním trhu, tak jsme nyní přistoupili k druhému kroku a nastavujeme ještě i odpovídající personální řízení této agendy. Jsem velmi rád, že nyní mohu denní řízení této důležité divize vložit do rukou zkušeného profesionála, jakým je Karel Friml,“ říká Miroslav Hrnko.
Karel Friml zastřeší veškeré aktivity společnosti RADIOHOUSE na trhu mediálních agentur a zároveň bude zodpovědný za vedení týmu národního prodeje. RADIOHOUSE tak chce posílit rychlost rozhodování při péči o klienty a agentury na národním trhu.
Karel Friml působí v RADIOHOUSE od jejího vzniku, před tím řadu let úspěšně zastával manažerské pozice v oblasti marketingu a obchodu zastupitelství Media Marketing Services, které je jednou z mateřských společností RADIOHOUSE.