Společnost UPC Česká republika evidovala v prvním čtvrtletí 2018 růst prodeje digitálních služeb a rozšiřování své širokopásmové sítě. Pokračují výrazné investice do síťové expanze. UPC v únoru překonalo hranici 500 tisíc zákazníků vysokorychlostního internetu.
Klíčové ukazatele za 1. čtvrtletí 2018
Dosažení milníku – 500 000 zákazníků superrychlého internetu od UPC v únoru tohoto roku a uvedení nového internetového portfolia s rychlostmi 150, 300 a 500 Mb/s.
Pokračující kampaň Happy Home s novou vizuální identitou společnosti (o nové vizuální identitě UPC jsme psali zde), včetně nového loga a sloganu „Užijte si každý moment“, podpořila v 1. čtvrtletí prodej TV, internetových a telefonních služeb se značkou UPC na celkový počet 1 206 800, což je o 70 300 více než na konci 1. čtvrtletí 2017.
Další investice do rozšiřování optické sítě podpořily nárůst počtu domácností, které byly na konci připojené širokopásmovou síť UPC v České republice. Momentálně tato síť pokrývá přes 1,5 mil. domácností.
UPC neplánuje investovat do exkluzivních sportovních nebo filmových kanálů
Česká a slovenská pobočka UPC v nejbližších letech neplánuje spuštění svých vlastních sportovních nebo filmových stanic. Televizní nabídku hodlá rozšiřovat tak, aby nemusela výrazněji měnit cenu svých služeb.
....Pobočky UPC v ČR, Rumunsku a Maďarsku by mohl koupit Vodafone
Tato expanze širokopásmové sítě je součástí víceletého investičního plánu vlastníka UPC, společnosti Liberty Global, zaměřeného na rozšíření širokopásmové infrastruktury pro nové domácnosti.
V nejbližších měsících se očekává finalizace obchodu, kdy některé společnosti z portfolia skupiny Liberty Global odkoupí telekomunikační operátor Vodafone.
AKTUALIZACE: UPC a Liberty Global společně s Vodafonem potvrdily vzájemný obchod ve středu v poledne.
Podle oznámené dohody by měl Vodafone převzít aktivity Liberty Global v Německu, České republice, Rumunsku a Maďarsku. Informaci o chystaném obchodu koncem dubna zveřejnil list Financial Times.