Nová komerční slovenská televize ponese od jara příštího roku nový název: JOJ TV. „Hledali jsme krátké víceznačné ryze slovenské slovo. JOJ se nám líbilo nejen proto, že uprostřed má písmeno O, které lze spojit se spirálou TV Nova, ale toto citoslovce vyjadřuje radostné zavýsknutí, nadšení až vzrušení“, popsal důvody, které svědčily pro tento název generální ředitel TV Nova Vladimír Železný, který je zároveň konzultantem projektu, nyní již JOJ TV. „Rozhodně jsme chtěli provokativní název. Je nebanální už tím, že se jedná o citoslovce. Chceme být na první pohled odlišní od naší trochu unylé konkurence“, dodal V. Železný.
Logo vytvořil grafický tým TV Nova pod vedením Kateřiny McCreary, konkrétním autorem loga je pak grafik Filip Turek. Logo barevně odpovídá barvám TV Nova, z grafického hlediska se jedná o modrou a červenou barvu v jejich čistých, nijak netónovaných, podobách. „Modrá s červenou a bílou jsou také národní barvy obou našich sousedních zemí“, dodal generální ředitel JOJ TV Richard Rybníček.
Významně také pokročila jednání o zavedení peoplemetrového měření sledovanosti na slovenském mediálním trhu. „Vedeme intenzivní jednání s ústředním ředitelem STV Milanem Materákem, se kterým už připomínkujeme konkrétní smluvní řešení zavedení peoplemetrů“, prohlásil generální ředitel JOJ TV Richard Rybníček. „Dnes můžeme říci, že předpokládáme vznik občanského sdružení nebo obchodní společnosti se zastoupením jednotlivých televizních subjektů. Ve chvíli kdy dojde ke smluvnímu ujednání vyhlásíme společně tendr na provozování peoplemetrů. Na společném postupu jsme už dnes domluvení s TA3 „, dodal R. Rybníček.
Rozjezd JOJ TV, který je plánován na jaro příštího roku odstartuje ze sídla v Košicích. „Po mnoha úvahách a finančních analýzách jsme se rozhodli, že sídlo JOJ TV zatím zůstane v Košicích“, řekl Jan Gerner, představitel investora České produkční invest, a.s., který je projektovým manažerem nové slovenské komerční televize. „V souvislosti s posilováním našich kapacit v Bratislavě počítáme s vybudováním plnohodnotného televizního studia, silného zpravodajství a obchodu“, dodal generální ředitel JOJ TV Richard Rybníček.
„Jsme také velmi rádi, že jsme pro prodej reklamy na Slovensku získali špičkového profesionála, a to pana Juraje Priečinského“, představil generálního ředitele vznikající partnerské mediální společnosti Richard Rybníček. J. Priečinský přichází z pozice výkonného ředitele společnosti Media Direction, předtím 5 let působil jako vedoucí obchodního centra reklamy TV Markíza. „Začátkem ledna vznikne na Slovensku společnost Mag Media, a.s.. Budeme sídlit v Bratislavě a prodávat reklamní čas na JOJ TV“, dodal J. Priečinský.
Martin Chalupský
Tiskový mluvčí TV NOVA
Richard Rybníček
Generální ředitel televize JOJ