Společnost Kaufland ve spolupráci se zastupitelstvím Radiohouse spouští rádiovou kampaň „Kaufland ohleduplně“ a upozorňuje na problematiku ohleduplného nakupování v době zvýšeného rizika koronavirové nákazy.
Zdroj: Radiohouse
Spoty komunikují nejen hygienická opatření, které Kaufland při prodeji realizoval, ale také vyzývá zákazníky k nošení roušek, rukavic, bezkontaktnímu placení, nákupu pro seniory a k vzájemné pomoci. Spoty končí claimem „rozhodují činy.“
„Kaufland se rozhodl svůj reklamní prostor využít i pro veřejně prospěšnou komunikaci, za což mu právě v této době patří naše velké uznání,“ říká ředitel divize národního prodeje Radiohouse Karel Friml. Zároveň dodává, že všem partnerům, kteří takto využijí své rozhlasové vysílání, kromě poděkování, nastavuje individuální podmínky vysílání ve formě dodatečných spotů zdarma.
Kampaň probíhá na síti Radiohouse a to jak v klasickém tak v internetovém vysílání.