V současné době konzum médií roste, nárůst zaznamenávají weby, rádio, ale hlavně televize. Potvrzuje to výzkum adMeter – v týdnu od 16. března se sledovanost médií v ČR zvýšila.
Veřejnoprávní televize zaznamenává rekordní sledovanost u většiny programů České televize. Sobotní události na kanálech ČT1 a ČT24 sledovalo 1 milion a 658 tisíc diváků, při podílu na sledovanosti téměř 39 %. Vysoce nadprůměrnou sledovanost si stále udržuje zpravodajská ČT24, kdy celotýdenní podíl na publiku činil 8,95 %.
One women show Hvězda sledovalo na ČT art přes 120 tisíc diváků starších 15 let. Přímý přenos z divadla Studio DVA se tak stal nejsledovanějším živým přenosem od spuštění kulturního kanálu ČT art v roce 2013.
Skupina TV Nova v minulém týdnu v rámci všech svých stanic zaujala 36,34 % diváků 15-54 u televizních obrazovek. Potvrdila tím pozici nejsledovanější televizní skupiny na českém trhu.