Na konči června odstartuje letní hra Rádia Blaník s názvem Léto zdarma. Rádio Blaník tak pokračuje ve svém konceptu, kdy posluchačům rozdává hodnotné dárky. V minulosti to byly například energie na rok zdarma, nyní zaplatí posluchačům nové auto, dovolenou, bazén, kolo a řadu dalších letních cen. Rádio počítá se silnou marketingovou podporou – využije celoplošnou outdoorovou kampaň v síti BigMedia, kinoreklamu, inzerci v celoplošných printových titulech a zaměří se i na PR a on-line aktivity. Partnerům soutěže pak nabízí zásah až 1,2 milionu posluchačů.
Celá soutěž Rádia Blaník je koncipována tak, aby propojila všechny dostupné kanály značky, od on-air vysílání, přes web až po sociální sítě. Celkem se tak nabízí i zajímavý mediální prostor pro partnery této soutěže, kterým se otevírá možnost zasáhnout kampaní až 1,2 milionu posluchačů týdně.
„Soutěž jsme koncipovali tak, že vygeneruje více než 700 zmínek napříč celým éterem. Díky tomu budou komunikací zasaženi téměř všichni posluchači Rádia Blaník, s tím, že posluchač v průměru uslyší informaci o soutěži téměř stokrát,“vysvětluje Petr Uchytil, ředitel marketingu a produktu Media Bohemia.
Koncept soutěže je postavený na klasickém rádiovém modelu, který se zaměřuje na cílený poslech rádia. Pravidla jsou jednoduchá, posluchači hledají zvolenou výherní kombinaci českých písniček. Kdo ji ve vysílání najde a zavolá jako první do živého vysílání Rádia Blaník, získává denní prémii, ale hlavně postupuje do finálového kola hry o jednu ze 4 hlavních výher. A tady už to bude hodně o štěstí. Každý z finalistů dostane jednu netradiční otázku a jeho úkolem bude tipnout si co nejpřesnější odpověď. Vyhrává ten soutěžící, jehož tip bude nejblíže reálnému výsledku.
„Rádio Blaník tím, že získalo v podstatě formát celoplošného rádia, tak se nyní také zaměřuje na marketingové aktivity a kampaně, které mají potenciál oslovit velkou masu posluchačů současně,“ vysvětluje Daniel Rumpík, programový ředitel Rádia Blaník.