Mediální zastupitelství Radiohouse, ze skupiny Media Bohemia, ve čtvrtek 24. listopadu v Hotelu Thermal v Karlových Varech předalo ceny za rozhlasovou kampaň Karlovarského kraje za rok 2022. Hodnotila se nejen kreativa spotu a finální znění, ale také využití rádiových prvků a efektivita kampaně.
Společnost Radiohouse, která obchodně zastupuje Rádio Blaník, Hitrádia, Fajn rádio, Rock rádio a dalších zhruba 40 stanic, uspořádala minulý týden galavečer v srdci Karlových Varů, kterého se zúčastnila skoro stovka klientů. Večerem provázela oblíbená moderátorka Kateřina Pechová ze Snídaně šampionů na Hitrádiích, doprovodný program doplnila dvojice moderátorů Jakub Rada a David Brabec z odpolední show Hitrádia FM Plus Divokej západ.
„Vybírali jsme celkem ze 127 firem z Karlovarského kraje, které využily naše rádia ke své komunikaci. Rádiové kampaně hodnotila odborná porota složená z marketingových, mediálních a rozhlasových odborníků,“ popisuje regionální obchodní ředitelka společnosti Radiohouse ze západních Čech, Martina Nováková.
„Porota hodnotila kreativu spotu, finální znění, efektivitu kampaně a její funkčnost ze strany zadavatele a také využití rádiových prvků, to znamená zapojení moderátorských vstupů, sponzorských odkazů u servisní rubrik nebo programových prvků s přesahem do on-line prostoru a sociálních sítí, on-air soutěže, rozhovory, jinými slovy souhrn celkového propojení s programem rádií,“ shrnuje předseda poroty a jednatel společnosti Radiohouse, Štěpán Ryska.