Jedna z nejsilnějších českých mediálních skupin, společnost Media Bohemia, vytváří v rámci své struktury novou digitální divizi. Ta bude zajišťovat online aktivity a rozvoj audio obsahu pro všechny produkty napříč celým mediálním domem a také podporu zastupitelství Radiohouse a RH Digital při vytváření nových příležitostí pro klienty. Novou digitální divizi bude mít na starosti Martina Bartl.
Společnost Media Bohemia nově vytváří digitální divizi, které se bude věnovat rozvoji audio contentu v digitálním prostředí, efektivní komunikaci na soc. sítích stanic i využití on-line trendů pro potřeby všech značek ze skupiny.
Nová CDO Martina Bartl
Digitální divize bude mít jako CDO nově na starosti Martina Bartl, která doposud ve skupině působila jako konzultant pro analytiku a sociální sítě. „Jsem moc rád, že Martina naši nabídku přijala a rozhodla se pomoci budovat nový tým, v němž vidí naše mediální společnost velkou budoucnost. Za Martinou, která u nás už rok působila jako konzultant, jsou navíc už nyní vidět vynikající výsledky, kdy jsme například zaznamenali vzestup dosahu všech našich sociálních sítích. Stojí například za velmi úspěšným projektem s Gumpem na Blaník a řadou dalších komunitních digitálních aktivit,“ říká Petr Uchytil, šéf marketingu a produktu skupiny Media Bohemia. „Přeji Martině hodně štěstí a věřím, že jsme si nemohli pro stanovené cíle vybrat lépe. Multimediální obsah a tvorba audio obsahu pro digitální distribuci je pro nás velkou prioritou,“ dodává Petr Uchytil.
Martina Bartl v minulosti získavala pracovní zkušenosti v mediální skupině Active nebo Atmedia a prošla i agenturami jako je Ogilvy & Mather, Carat nebo ZenithOptimedia. Řadu let pracovala také jako freelancer pro řadu českých i mezinárodních klientů nebo se věnovala digitálním projektům v nadační sféře.
Rozvoj digitální aktivit
Aktuálně produkty Media Bohemia dokáží oslovit v on-line prostředí více než 2 miliony uživatelů. Ambice nového oddělení jsou ale mnohem vyšší.
„Pro mě znamená práce ve skupině v pozici CDO nejen profesní výzvu, ale také obrovskou zodpovědnost. V nové divizi se chceme zaměřit na efektivní marketingovou komunikaci směrem k našim stávajícím i potenciálním fanouškům a posluchačům, a současně budeme hledat a vytvářet i nové příležitosti pro monetizaci kvalitního podcastového obsahu. Budeme se také věnovat tvorbě kvalitního social komunitního obsahu a influencer marketingu. Unikátní příležitostí je působení našich rádií v regionech napříč celou Českou republikou,“ říká nová CDO skupiny Media Bohemia, Martina Bartl.
Struktura digitální divize
Divize bude mít ve struktuře několik sekcí, z nichž část se bude věnovat budování povědomí značek ze skupiny Media Bohemia napříč on-line prostředím, umělé inteligence, další část strategickému rozvoji sociálních sítích a podstatná část i rychle rostoucí poptávce po digitálních produktech ze strany obchodního zastoupení Radiohouse a RH Digital. Do oddělení bude začleněna také značka RadiaCZ, se kterou má Media Bohemia také ambiciózní plány. „Jsem moc ráda, že se nám podařilo strukturu nové divize postavit tak, abychom využili jak stávající odborníky z firmy, tak i nové tváře z externího prostředí. Hann Stinková, která byla doposud zodpovědná za social a on-line Fajn rádia bude mít nyní na starosti komplet social sekci pro všechna rádia a bude zodpovědná za práci jednotlivých social manažerů. Z externího prostředí pak přichází Alena Špergová, která se postará o sociální sítě Hitrádií. Honza Šindelář z RadiaCZ se zase nově chopí příležitostí umělé inteligence a jejího využití napříč naším mediálním domem. Do budoucna pak budeme hledat ještě posily v oblasti kreativy a produkce video a audio obsahu,“ vysvětluje Martina Bartl, nová CDO.