V pondělí 26. února odstartovala na Rádiu Blaník nová hudební hra s názvem 3 za 3! Zábavná hra, která běží v Dobrém ránu Rádia Blaník, se opět zaměřuje na hudební positioning stanice a posílení délky poslechu stanice. Rádio Blaník počítá i s kampaní, kde využije, reklamu v titulech A11, VLM, CNC.
Zdroj: Rádio Blaník
Rádio Blaník z mediální skupiny Media Bohemia připravilo pro své posluchače novou soutěž s názvem 3 za 3, ve které bude rozdávat každé všední ráno 3 tisíce korun.
„Hra je určena zejména těm posluchačům, kteří ladí Rádio Blaník hlavně proto, že mají rádi české písničky,“ říká Daniel Rumpík, programový ředitel Rádia Blaník.
Pravidla hry
Milovníci českých písniček se mohou do hry zaregistrovat pomocí jednoduché SMS. Ranní moderátor Petr Slíva zavolá každý všední den jednomu posluchači a zadá mu hudební úkol. Soutěžící bude muset podle 3 krátkých vteřinových ukázek ze 3 různých českých písniček poznat, kdo je zpívá. Když se to danému posluchači podaří, získá 3 tisíce korun. Když ne, následující den se bude na Rádiu Blaník hrát o dvojnásobek. Jackpot se bude následně navyšovat až do chvíle, kdy se některému z posluchačů podaří uhádnout všechny 3 interprety v aktuální výherní kombinaci.
„Pro letošní rok se v marketingových strategiích Rádia Blaník soustředíme na dvě klíčové oblasti. První z nich oslavuje 25 let existence stanice, zatímco druhá zdůrazňuje naše hudební zaměření na české hity. Vedle rozsáhlých image kampaních, které cílí na prodloužení doby poslechu, se soustředíme i na posílení povědomí o naší značce a jejím hudebním charakteru v regionech, kam vyrazíme v létě s naší poutí Rádia Blaník,“ doplňuje Petr Uchytil, ředitel marketingu a produktu.
Rádio Blaník podpořilo nový on-air projekt také silnou kampaní. Kromě OOH kampaně, využije Rádio Blaník i reklamu v titulech A11, CNC a VLM.