Radioprojekt: Hitrádia mohou slavit. Posílila v hlavních ukazatelích poslechu. Největší podíl na trhu má nadále Blaník

Ukazatele poslechu regionální sítě stanic Hitrádio oproti předchozímu měření rostou. Týdně si některou ze stanic Hitrádio naladí 970 tis. posluchačů, zvyšuje se i podíl na trhu. Tam si tradičně již dlouhodoběji největší podíl ukusuje Rádio Blaník, které díky vysoké době poslechu i nárůstu denních posluchačů suverénně obhájilo první pozici, tentokrát s 10,7% podílem na trhu sdílí první místo s ČRo1 Radiožurnálem. Ve všech ukazatelích roste Rock rádio, týdně si ho naladí už 486 tis. posluchačů. 

Zdroj: Media Bohemia

Rádio Blaník

Na trhu má již tradičně největší podíl Rádio Blaník. „Těší nás, že jsme opět ukrojili z pomyslného koláče poslechovosti v ČR největší díl, a to 10,7 %. Denní poslech 632 tis. i týdenní 1194 tis. jsou teprve začátkem. Rádio Blaník má v logu sluníčko, protože je typickým rádiem pro pohodové slunečné dny, pro zahrádky, hospůdky, vinárny, plovárny, chalupy i výlety. A tak nás to nejlepší v poslechovosti letos teprve čeká. Sezónu startujeme oslavou 25. narozenin na Konopišti a pak pokračujeme 25 koncerty Rádia Blaník po celé ČR. Připravili jsme spoustu dárků pro posluchače, včetně nové blanické písničky, tak si nás nalaďte a určitě přijďte,“ zve Daniel Rumpík, ředitel programu rádia Blaník.

Hitrádio

Síť Hitrádio tvoří 10 regionálních stanic. „Naše srdce hraje zase pro víc lidí. Věříme, že regionální rádia s dobrým programem blízkým našim posluchačům a hitovou, pečlivě nastavenou muzikou mají smysl. Výrazně nás potěšila týdenní poslechovost, rostli jsme také v share, což znamená rostoucí dobu poslechu. Nárůst poslechovosti nás vždycky povzbudí. Brzy bychom se chtěli zase v týdenní poslechovosti přehoupnout přes milion,“ říká Michal Merenda, programový ředitel sítě Hitrádio. Některé z Hitrádií si denně naladí 437 tis. posluchačů, týdně 970 tis. posluchačů, aktuální podíl drží 6,1 %.

Rock rádio

Rock rádio si denně naladí už 231 tis. posluchačů, 486 tis. posluchačů týdně, přitom drží tržní podíl 3,8 %. „Ukázali jsme, jak chutnají šelmí drápy, přesně jako v našem novém songu Pálím jako lev, odpálený k příležitosti k hokejového šampionátu v Praze, a který právě probíhá. Tak doufám, že nás posluchači odpálí příště v příčkách poslechu ještě výš, protože rock je slušná muzika pro všechny,“ říká s úsměvem Ondřej Cikán, který už dva roky řídí program Rock rádia.

Fajn rádio

Fajn rádio si denně naladí 109 tis. posluchačů, týdně 263 tis. posluchačů, aktuální tržní podíl je 1,4 %. „My jsme dojeli akce Lyžák za mega, Next generation live a už jedeme pomalu na Léto na waku. Je moc Fajn, že v tom nejméně 264 tisíc lidí týdně jede s námi on-air. Já bych chtěl hlavně poděkovat našim mladým posluchačům, kteří mají ochotu se do tradičního průzkumu poslechovosti zapojit a dotazování vydržet. Taky věřím, že se jednou dočkáme rozumného cross mediálního měření, které zohlednění naše posluchače ze streamů, fans na Instagramu, Tiktoku nebo třeba později na Twitchi. Tam všude se s ohledem na mladou cílovou skupinu soustředí velká část našeho úsilí,“ Ondřej Cikán, který řídí celý obsah značky Fajn.

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .