Marketing a umělá inteligence: Inspirace bez hranic

Česká marketingová společnost (ČMS) zve všechny odborníky i nadšence v oblasti marketingu na inspirativní seminář „Marketing a umělá inteligence“, který se uskuteční 14. listopadu 2024 v prostorách Vysoké školy ekonomické v Praze – Akademický klub na adrese Nám. W. Churchilla 1938/4, Praha 3 – Žižkov.

Seminář se zaměří na nejnovější trendy v oblasti umělé inteligence (AI) a její uplatnění v marketingu. Účastníci se mohou těšit na přednášky odborníků z praxe, interaktivní workshopy a možnost navázat kontakty s profesionály z oboru.

Program, který inspiruje…

Dopolední blok přednášek představí významní odborníci z různých odvětví, kteří nabídnou pohled na AI a její vliv na výrobu, zákaznickou podporu, etické otázky, kreativitu i predikci trendů. Specialisté z firem jako T-Mobile a RADIOHOUSE se podělí o své zkušenosti a ukážou, jak účinně využít AI pro efektivnější marketingové strategie.

Odpolední část semináře přinese interaktivní workshop vedený Ing. Michalem Kajfoszem z Vysoké školy kreativní komunikace, zaměřený na vizuální a datová řešení v AI. Účastníci si osvojí konkrétní techniky, jak využívat AI pro zefektivnění své každodenní práce.

Podrobný program semináře:

  • 08:30 – 09:00Příchod účastníků a registrace
  • 09:00 – 09:15Zahájení semináře a vyhlášení 20. ročníku soutěže Marketér roku
    Ing. Tomáš David, prezident ČMS & prof. Jiří Hnilica, Ph.D., děkan FPH VŠE
  • 09:15 – 09:45Jak AI mění výrobu i marketing ve společnosti LASSELSBERGER
    Ing. Jaroslav Šafránek a František Soukup, LASSELSBERGER, s.r.o.
  • 09:45 – 10:15AI a budoucnost práce: Nový hráč a jeho potenciál při změnách na trhu práce
    Ing. Lenka Farkačová, Ph.D., AMBIS vysoká škola, a.s.
  • 10:15 – 10:45AI v marketingu: Etické a odpovědné využívání umělé inteligence
    T-Mobile, Ing. Tomáš Krejčí, ředitel AI
  • 10:45 – 11:15Coffee break & networking
  • 11:15 – 11:45AI jako nástroj kreativity
    Ing. Michal Kajfosz, Vysoká škola kreativní komunikace
  • 11:45 – 12:15Skrytá tvář umělé inteligence: Jak minimalizovat rizika a maximalizovat bezpečnost?
    Ing. Mgr. Luděk Nezmar, MBA, Acresia Consulting
  • 12:15 – 12:45Podcasty jako nová marketingová příležitost
    Ing. Petr Uchytil, RADIOHOUSE, s.r.o.
  • 12:45 – 14:00Oběd v restauraci Akademického klubu & networking
  • 14:00 – 15:15AI v akci: Interaktivní WORKSHOP pro tvorbu vizuálních a datových řešení
    Ing. Michal Kajfosz, Vysoká škola kreativní komunikace
  • 15:15 – 15:30Ukončení semináře – Ing. Tomáš David, ČMS

Odkaz na přihlášku na akciRegistrace

Všechny informace o semináři jsou rovněž k dispozici na webu ČMS: Podrobnosti a registrace.


Přijďte na seminář plný inspirace a praktických tipů pro využití umělé inteligence v marketingu!


Tento seminář je skvělou příležitostí nejen pro odborné vzdělávání, ale i pro navázání nových obchodních kontaktů a sdílení zkušeností. Přidejte se a objevte, jak může umělá inteligence posunout váš marketing na novou úroveň!

Autor článku:

Napsat komentář

Pro přidání komentáře musíte .