I v 17. týdnu si televize Prima zlepšila své výsledky. Nabídla televizním divákům atraktivní pořady z redakce vlastní tvorby a zajímavé filmové hity. Tradičně vévodila sledovanosti Rodinná pouta a každý jejich díl přilákal v průměru více než 1 400 000 dospělých diváků. Druhým nejsledovanějším pořadem minulého týdne byla Chůva v akci, kterou zhlédlo přes 1 240 000 diváků starších patnácti let.
Prima TV byla opět velmi atraktivní pro všechny věkové kategorie. Reality show VyVolení přilákala například v pátek 46 % mužů ve věku 15 – 24 let ze všech, kteří trávili čas u televizních obrazovek. Naopak ženy více přilákalo úterní Zúčtování. Podíl na trhu žen ve věku 15 – 24 let byl 54 %. Pozadu nezůstaly ani starší ženy. Třeba středeční VyVolené sledovalo 51,5 % žen ve věku 25 – 34 let ze všech žen tohoto věku před TV obrazovkami.
Na neděli jsme pro diváky připravili premiéru druhého dílu kultovní trilogie Matrix. Film Matrix Reloaded zaujal především mladší generaci. Podíl na trhu diváků ve věku 15 – 24 let byl dokonce 52,2 %. Ale nejen tímto filmem jsme získali spokojené diváky. Americký thriller 15 minut s Karlem Rodenem a Robertem De Niro v hlavních rolích oslovil nejvíce ženy ve věku 25 – 34 let, a to téměř 40 % ze všech, kdo sledovali televizi.
První den v máji přilákala Prima TV své diváky nejen standardním programem, ale i speciální filmovou nabídkou. Například podíl na trhu u pohádky Princezna se zlatou hvězdou byl 47 % všech dospělých diváků. Klasickou českou komedii Dobrý voják Švejk zhlédlo téměř 40 % ze všech diváků starších 15 let. Avšak nejen filmový příděl na svátek lásky lákal. I klasické pořady, na které je náš divák zvyklý, měly úspěch. Zábavnou talk show Nikdo není dokonalý vidělo milion a čtvrt dospělých diváků.
Praha 2. května 2006
Jana Malíková
tisková mluvčí Prima TV