Před podzimním vrcholem reklamní sezony přichází společnost Impression Media (IM), nejsilnější internetové mediazastupitelství na českém trhu, s novinkami v oblasti nabízených produktů. Svou nabídku rozšiřuje o několik produktových balíčků, které sdružují skupiny serverů s velkou schopností přesného zásahu cílové skupiny.
„Impression Media se chce i nadále profilovat jako madizastupitelství, které je díky velkému množství obsahově různorodých serverů schopné zadavatelům reklamy garantovat co nejpřesnější zacílení kampaně – a tedy maximální efektivitu ve vynakládání prostředků na reklamu. Ve zvyšování přesnosti zásahu vidíme na českém trhu velký, zatím ne zcela využitý potenciál,“ říká Petra Jačková, obchodní ředitelka IM.
Nově definovanými produkty v nabídce IM jsou balíčky BUSINESS, AUTO, MUŽI, ŽENY, ZDRAVÍ, BYDLENÍ a ZÁBAVA. Všechny jsou charakterizovány vysokou afinitou (vhodností k cílové skupině) v porovnání s obsahově podobnými weby na českém trhu. Například balíček IM ŽENA afinitou k cílové skupině (žena, 25 až 44 let, starající se o chod domácnosti, ekonomicky aktivní) překonává i obdobně profilované servery iDnes.cz – Žena, Centrum.cz – Žena nebo Atlas.cz – Žena. Zatímco afinita v případě balíčku IM ŽENA dosahuje 122 (to znamená, že podíl uživatelů v cílové skupině je v balíčku IM ŽENA o 22% větší než u internetu obecně), u druhého nejsilnějšího konkurenta – iDnes.cz – je tento parametr jen 112.
S inovací v nabídce produktů společnost spojila i výrazný redesign svého webu, který je informačně bohatší a nově strukturovaný, tak aby uspokojil potřeby jak zadavatelů reklamy, tak i serverů – potenciálních zájemců o zastupování. www.impressionmedia.cz
Nové tváře v IM
Impression Media také významně personálně posílila, když do svého týmu získala dva nové spolupracovníky. Josef Pešek, který do IM přešel ze společnosti Beyond Interactive, se jako Media sales manager zaměří na agenturní klientelu. Aleš Klika (dříve ARBOmedia Interactive) bude v IM působit jako analytik internetového trhu.
Impression Media je nejsilnější internetové mediazastupitelství v ČR. Měsíčně osloví více než 2 miliony uživatelů českého internetu na 60 serverech. Poskytuje komplexní služby v oblasti internetové reklamy, od analýz internetového trhu, informační podpory mediálního a marketingového výzkumu a přípravy a optimalizaci reklamních kampaní přes zpracování individuálních projektů, kreativní návrhy nestandardních reklamních formátů a produkci bannerů až po zpracování „post-buy“ analýz. Pestrost portfolia serverů Impression Media umožňuje přesné zacílení mnoha specifických skupin uživatelů českého internetu podle různých kritérií.
Společnost Impression Media je součástí české mediální skupiny Media Bohemia.